Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Envy
Eddi:
Njaaaa resten av musiken är ju rätt så vass, som den ska vara, men rösten måste vässas mera jag hör i alla fall inte vilka ord du använder - har du verkligen EQ:at upp den?
bjurte:
Jorå såatt!!
Tycker denna är färdigpillad...
Och att röstbalansen är bra nu.
zorrow:
Eko, jag har pillat upp EQt lite. Men jag vet att jag har en förkärlek för att sången ligger lite mer i mixen än vanligt. Den är kanske lite kort men man får välan satsa på nästa i längd. Tack för feedback.
Uriah, jag tror också att den börjar kännas någorlunda klar. Kanske dags för lite vrede :wacko: Förresten var hittade du de dä coola smajlisarna?
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 17.01.2010, 23:06:56 ---Eko, jag har pillat upp EQt lite. Men jag vet att jag har en förkärlek för att sången ligger lite mer i mixen än vanligt. Den är kanske lite kort men man får välan satsa på nästa i längd. Tack för feedback.
Uriah, jag tror också att den börjar kännas någorlunda klar. Kanske dags för lite vrede :wacko: Förresten var hittade du de dä coola smajlisarna?
--- Slut citat ---
Vrede ?? Men den är ju förtusan redan gjord :lol: ;)
Smiie:isarna ja,dom är plockade från andra "Forum".(högerklicka på Gubben och välj egenskaper och du ser Url:en)
Eddi:
--- Citat från: zorrow skrivet 17.01.2010, 23:06:56 ---Eko, jag har pillat upp EQt lite. Men jag vet att jag har en förkärlek för att sången ligger lite mer i mixen än vanligt. Den är kanske lite kort men man får välan satsa på nästa i längd. Tack för feedback.
--- Slut citat ---
Ok jag får väl ge mig då beträffande sången - fast du får gärna slänga upp texten
Och vem är Mattan??
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida