Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Envy
freddy:
Jag tycker det funkar. Rock on! :)
zorrow:
Uriah - Nääh vrede e kvar fast låtarna jag gör kanske låter lite arga till mans... :wacko:
Eko - Texten finns nu ovan för den som vill sjunga med. Fråga Jerri vem Mattan är. Han är också gammal svärdslukare ;)
Freddy - Tack för lyssning och vänlig kommentar. B)
hogge:
Va faan, man tappar lusten att pyssla med musik (och därmed missar man också att vara på forumet) i några dagar också är forumet totalt "knökat" av ny musik.. Man får sen jobba häcken av sig för att komma i fas igen.. Får börja ta in sjukvikarie tror jag..
:rolleyes:
Det här har jag ju missat fullständigt.. Förutom att jag tycker sången ligger alldeles för lågt och att mixen i sin helhet är lite för vass (om Ni förstår vad jag menar) så är detta riktigt riktigt bra..
Me like mucho!!!
zorrow:
Tack Hogge för lyssning! Jag har ett mixningsmässigt ideal i Wolwerine Blues med Entombed men hör att jag ligger långt ifrån det och mer åt Slayer "Seasons in the abyss" eller ens där men det är ditåt jag vill gå. Sången är mitt i mixen som jag vill ha den. Den är en del av riff, bas och trummor och inte i lead. Jag håller med om att det är en fulltidare att hålla koll på allt som händer här på KR men kanske vi deltidare kan vara ursäktade p g a omständigheter... :unsure:
perrra:
Blir man sån här när man -KAN- spela gitarr? Eller hur är det? :D
Det är just sån här musik som är alldeles för hård för mig som dansbandskille :wub:
Jag blir ju rädd för varje anslag.
Men det är jävligt bra proddat, jag är sjukligt avis på hur du får och lyckas få fram så jävla distade guror så tydliga!!
Omöjligt för mig, men då behöver jag aldrig knappt jobba med ås mycket dist :P :wub: :lol: så jag har nog inte lärt mig bara!'
7MArcus
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida