Forum > Demolåtar

URIAH - DistNojja(Reloaded)

<< < (7/7)

bjurte:

--- Citat från: Eko skrivet 14.01.2010, 12:45:58 ---
--- Citat från: uriah skrivet 14.01.2010, 11:52:24 ---Ha-Ha!! :lol: Fn va fokuset blev förflyttat från dist till 'Finger-gnissel'
Som sagt,inget som jag personligen ens tänkt på,ska försöka jobba lite på det då.
Fast har man lirat gitarr i +30år är det svårt att ändra teknik(Gammla hundar och allt vad det heter :lol:)
Men visst!! Nu gav ni mig en ny nojja man bockar och tackar.. Grrrr :angry:  :wub:
Och tack Maxb för att du accepterar mig som jag är. :rolleyes:

--- Slut citat ---

Ber om ursäkt för den vinkeln Uriah - undrar om någon brytt sig om inte jag slagit ner på det <_<
Åter till distljudet jag tycker ettan är bra men lite tunn , tvåan är bättre men lite för vanlig.

--- Slut citat ---
Du din Djefla ärkeknöl!! :angry: :D
Närå,det är lugnt!! Man kan inte springa ifrån sanningen.. :lol:

Kon-Trollet:

--- Citat från: uriah skrivet 14.01.2010, 11:52:24 ---Men visst!! Nu gav ni mig en ny nojja man bockar och tackar.. Grrrr :angry:  :wub:

--- Slut citat ---

Haha.. :lol: det var så lite så... :D.....sorry, man  ;)

zorrow:
Förlåt kompis om jag har ställt till det... Glisset är inte så farligt, speciellt inte i tvåan som jag också gillar ljudmässigt bäst. Coolt riff oxå! Ser fram emot fortsättningen B)

cykeln:
Ah f-n här väntade man en hel låt och så tog det slut efter introt!
Nu är ju jag ingen expert på detta fält men
Den första versionen är mer mean och så gillar jag det där dragakordet som ska leda in i låten
Den andra är lite "softare" ....
jag sa ju att detta inte var mitt fält

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion