Forum > Demolåtar
TEMU: Canvas (Somebody Come) NY VERSION 071026 !
Emulator:
Pentagram i sin klassiska form är ju en symbol för det heligt kvinnliga, inte någe såndär mörk gothic-tjafs som senare kom till.
Dock hade jag fel, det är ingen cirkel utan en femhörning;
Så där finns betydelsen då ;)
ok...bilden från wikin gick ju inte att länka till, så det blev en annan bild, som givetvis hade en cirekel OCKSÅ. men tänk bort den :D
PajkaLu:
Låten är inte bara tradig, tafflig och ointressant, den är dessutom tråkig, träaktig, slätstruken. Det är en sådan låt som kan få dagens nyheters kultursida att framstå som spirituell. Texten är ungefär lika kvick och gnistrande fynding som en skev dassdörr, eller en gångbro i albanien.
Fritt efter Riskradion
Emulator:
oj.
...men annars är den bra då eller?
Tack för lysning då iallafall, även om den kansek itne riktigt föll i smaken.
PS: jag gillar riskradion oxo
mahan:
--- Citat från: PajkaLu skrivet 03.08.2007, 00:00:26 ---Låten är inte bara tradig, tafflig och ointressant, den är dessutom tråkig, träaktig, slätstruken. Det är en sådan låt som kan få dagens nyheters kultursida att framstå som spirituell. Texten är ungefär lika kvick och gnistrande fynding som en skev dassdörr, eller en gångbro i albanien.
Fritt efter Riskradion
--- Slut citat ---
Jahhajaa, detta är då det mest fyndiga inlägg jag läst här på KR. OCh mannen har ju så rätt, dagens nyheters kultursida är ju spirituell! Undrar just vicken låt som lyssnats på, med dassdörren lite på glänt :D
Emulator:
Tjosan!
Försöker bringa lite ordning bland TEMU-låtarna så vi har något klart för skivprojekt...nån gån.
TEstat en lite mjukare ljudbild, mindre dist på mig, mindre dist överhuvudtaget. Syntigare bas (som inte alls är klar).
Ja just, alla tyckte den va så lång. en minut mindre nu, minst :)
Kan detta va någon väg att gå?
http://www.perfectbounce.se/canvas071026.mp3
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida