Forum > Demolåtar
TEMU: Canvas (Somebody Come) NY VERSION 071026 !
mahan:
Oj va de var längen sen senaste kommentaren, men inte har detta blivit sämre på den tiden. Tycker fortfaranade om ackordgången Dm, G, låter stort. Sången e kanske lite väl på ytan, lite tillbaka med den. Snygga sound överlag, ska väl snart kunna slås upp på <färdiga> :)
h. johan
Emulator:
ok :) Får se vad som händer här, fick lite info att en kollega vill göra en coverpå denna :D hihi
mixtrar väl på ett tag till. Men mahan...03:38 ? :wacko:
tack för lyssning iallafall!
DåligtGehör:
Den nya kortare mixen då:
Tycker inte mycket är vunnet gentemot version 3.1.
Det finns en större vila (mellan delar) i den längre som jag tycker gör stycket gott.
Ljudbilden kanske är mindre distmättad men desto mer står disten på sången ut. Tidigare kunde jag ta den bättre då den var ett med allt annat distmättat och digi-trasigt. Nu känns den mer opåkallad och jag vill mest bara ha bort den.
Vet inte varför, men upplever gitarrinsatserna som tamare nu. Känns mer i v 3.1 där de fyllde en vital plats.
Basen klart sämre. Varför byta?
Emulator:
ahepp!
Jag gjorde ju den färra lång av en anledning, men fick på pälsen att den blev tråkig. kanske är den bättre som tråkigt lång ändå? Samma med basen, en del tyckte den tog upp för mycket plats som distad, så jag rundade den lite.
Sången skall bytas ut mot en annan, odistad sak.
Det jävligtaste är att jag nog faktiskt håller med dig på alla punkter :ph34r:
ska väl sluta att göra sånt man inte kan :rolleyes:
DåligtGehör:
--- Citera ---Det jävligtaste är att jag nog faktiskt håller med dig på alla punkter ph34r
ska väl sluta att göra sånt man inte kan Roll Eyes
--- Slut citat ---
Eller så har man lärotid innan den perfekta mixen kommer väl!?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida