Forum > Demolåtar
Robblar - I'm So Lonesome I Could Cry (Cover)
robblar:
Emulator: Amerikansk.. ja. Jeg har hørt det der med egne låter. Heheh. Det kan ta ei stund. :)
Max: Jeg KAN jo heller ikke spille dobro. Men jeg gjør det likevel! Jeg synes du skal prøve en dobro ved første anledning! Det er alldeles ikke vanskelig å komme igang. Det verste for meg var å bli vant til fingerplekter - men det går egentlig nokså fort. Kan ikke huske at det var noe problem å venne meg til å spille med stål. Intonasjon er selvfølgelig en øvingssak som går saaakte :) Intonasjon og demping. Det er ikke verre enn å lære seg lapsteel el. pedalsteel, egentlig. Kanskje litt enklere enn PSG, slipper å bruke føtter og knær! :)
I det siste har jeg vært inne i amplitube og skrudd etter metallyd. Skal ikke se bort fra at det blir å sette sammen noen riff og kalle det "egna låtar"? Enten noen riff i E med plenty vreng, eller noen i G med litt mindre distortion. Kanskje skrike litt om karlek å smarte oppå der igjen? Vi får vel se, da :)
-Robert
cykeln:
Yepp you got it right!
Jättebra sång och dobrospel även trummorna låter gott
Bra ljud, fin mix
Tycker att den är något för långsam - men det kanske är en vanesak
.....
Heter den inte I'm So Lonesome I Could Cry
Mr Messersmith
robblar:
Takk, du har selvfølgelig rett. Tittel korrigert! :)
Tusen takk for alt skrytet også. Inspirerende!
Tror du kan ha et poeng når det gjelder tempoet. Den hadde sikkert vært fin litt raskere også. Det var vel mer eller mindre tilfeldig hvordan det ble slik. Men den skiller seg kanskje litt mer fra originalen på denne måten? Jeg hører jo forsåvidt at jeg litt for ofte har forsøkt meg på "fancy" vokale utsvevelser som jeg ikke hlet behersker, muligens på grunn av det langsomme tempoet :) Om jeg skulle gjort en ny vokaltagning hadde jeg nok bevisst forsøkt å gjøre det enklere. Det er vel det som irriterer meg mest hver gang jeg hører klippet.
-Robert
hogge:
--- Citat från: robblar skrivet 11.01.2010, 15:52:56 ---
--- Citat från: hogge skrivet 11.01.2010, 14:48:02 ---För övrigt så tror jag knappast att herr Williams kunde ha gjort denna bättre, eller??
--- Slut citat ---
Han har nok allerede gjort det, er jeg redd. Mer enn en gang. ;)
-Robert
--- Slut citat ---
Jodå - jag förstod att herr Williams redan gkort det (Du angav ju cover på förstasidan!). Men vad jag menade var att hans version omöjligt kunde ha varit bättre eftersom detta var (är!) så jääkla bra..
Här följer en översättning på norska:
Ja - Jeg skjønte at Mr. Williams allerede gkort det (Du har selvfølgelig dekke på forsiden!). Men det jeg mente var at hans versjon ikke kunne muligens vært bedre, fordi dette var (er!) Jääkla så bra ..
Detta inlägg är sponsrat av Googles översättningsfunktion!
Dette innlegget er sponset av Googles oversettelse funksjonen!
:lol:
mahan:
Tjou Robert!
Detta klara du med flaggan i topp! GILLAS!
Dra ner lite på sångvolymen så sitter allt perfekt, ja det tycker Obbnäsgubben! ;)
Bra spelat och om mixen kan man väl säja att den e luftig har god dynamik.
Men Robert, vart har du gömt stämmorna? Tycker att denna typ av sånger definitivt ska ha stämmor, eller...
Snyggt jobbat Robert, we want more! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida