Forum > Färdiga produktioner
HELLVALLA BURN II
mahan:
ROCK ME CRAZY!
!!!!!!!!!!get up now....!!!!![/b]
Fy för sju fördundrade ljusgröna aktersnurror, DETTA ÄR JU EN HELT KLAR NY OCH SUPER
HIT
Absolut det snyggaste popalstert på KR! HURRAA!
Detta måste ju överföras på skiva... om det inte redan gjorts!
JISSES o SANSLÖST SNYGGT!
Obbnäsguuben darrar o tar en whisky till... och spelar ROCK ME CRAZY hela kvällen WOW!
h. johan
Valle:
:D !!!
(Tacka Åsa för det!)
Eddi:
Skön rock rakt igenom, men jag vart inte lika berörd som med HELLVALLA 1, eller var det för att det var första gången jag hörde er kanske - dock med ett undantag och det är ju den självklara hiten med Åsa och Valle Rock me crazy - ja det är bara så, sen om det beror på att Åsa sjunger eller inte har jag svårt att ha en fundering kring - det låter bara så otroligt bra - det är ju knappast texten som gör det :D
Valle:
--- Citat från: drloop skrivet 09.01.2010, 00:05:35 ---Efter som du söp bort min förra kommentar på Studios forum så får jag ta och ge er berömmet här då...
Grymt!
Riktigt grymt!
--- Slut citat ---
Yeah, just rub it in... B) (Tråden raderades olyckligt nog, hade jag bara vetat bättre...)
Men hey! Du kan ju alltid skriva om vad du skrev (på SF, alltså) :D :D :D
Oavsett: Tack!
Åsa:
- SÅ! Nu har jag lyssnat på dom andra låtarna också.
Det är rakt igenom bra låtar, så mycket snyggt, jag gillar verkligen när det finns mkt små finurligheter i låtarna. Snyggt spelat, sjunget och mixat. Snygga vändningar, snygga körer, så det var en riktigt trevlig lyssning. Ska lyssna mer, helt klart! Tänk vad man kan fixa, över nätet, bara sådär.. ja, inte "bara" men nog är det väl rätt fantastiskt! Det har blivit många låtar på 2,5 år men jag kan inte sluta faschineras över nätsamarbeten, hur kul och enkelt som helst :)
Tack för kommentarer och beröm och - skål Mahan ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida