Forum > Färdiga produktioner
HELLVALLA BURN II
Eddi:
22!!!! Wow :wacko:!
Emulator:
Lyssnat igenom och tycker det låter tiktigt bra spelat och producerat. Hörs att det är tid nedlagt!
inte mer än 22 åsa? tror ni var drygt 40 samtidigt på "tomorrow" :lol:
hogge:
Måste göra frukost åt min son.. Vill inte sluta lyssna på detta... Konflikt.. Mat åt barn eller njutning för pappa?? Tuffa beslut således..
Detta är bara sååååå jäkla bra.. Allt är 100%.. Allt verkligen.. Det här är bland det bästa jag hört.. :wub: :wub:
Marruschkka:
Har lyssnat på Rock me crazy..snyggt alla inblandade, gillar speciellt stämmorna..de lyfter låten extra :P
Bra produktion detta :D
/Marre
freddy:
Låter väldigt komprimerat men det låter bra, snyggt mixat!
Inget nytt under solen någonstans musikaliskt. Hörs vilka som är idolerna, t.o.m sången låter som idolerna.
Jag pendlar mellan att tycka detta är lite tråkigt och inte speciellt originellt till att tycka att det är "rock on". :) Det blir ganska ytligt på något vis.
Burnie (?) har en grym röst, passar bra till musiken, med rätta attityden. Lite svengelskt är det väl, men det passerar förbi med tanke på resten av kvalitéerna (röstsound, attityd, osv).
Skulle nog funka som förband till kiss eller crue, inga problem!
Hade som sagt önskat något lite annorlunda, något kul som var otippat. Men jag tror inte ni är ute efter att göra något nytt heller. Bra lirat och producerat är det iaf!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida