Forum > Demolåtar

Eko - To Roia

<< < (5/6) > >>

MaxB:
Yeeesss - en finstämd låt på gång!
Jon Andersen snacka me hånåm, han kan sjunga!  :P

spacetrucker:
Jorå... efter en lite whiskey såhär på lördagkvällen låter detta järdans skönt. Jag är såld på denna såhär som instrumental låt. Det är nåt nästan meditativt över detta. Var fösiktig om du lägger sång på detta :mellow:. Gitarren kunde vara lite "riktigare".

Space

Eddi:

--- Citat från: Clemens skrivet 09.01.2010, 15:02:15 ---Tjena Eko..

Absolu!t..tycker  refrängprylen är riktig bra, går att utveckla ordentligt..en schysst gitarr vore  ju coolt.../C

--- Slut citat ---
:D Jepp har ställt frågan om gitarr och fått positivt svar. Det var din låt som fick mig på spåret här - även om det är en låt från 2003 detta, men själva upplägget kommer från din låt - bara så att du vet.

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 09.01.2010, 18:31:15 ---Jättesnyggt! Får några vibbar av den undersköna I'll find my way home (Jon & Vangelis).
Du ruvar på en megahit här, löp linan ut.

--- Slut citat ---
Har lyssnat på Vangelis och Jon och tja kanske det inte som jag förestäöllt mig det hela visserligen men kanske snarlikt ändå. Megahit?? Ja gärna det :D

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.01.2010, 19:50:27 ---Yeeesss - en finstämd låt på gång!
Jon Andersen snacka me hånåm, han kan sjunga!  :P

--- Slut citat ---
Funderade på om du menade Yllet här me kom fram till att det inte var så.  :D tack för pep MaxB

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion