Forum > Demolåtar
Eko - To Roia
Harmonica mike:
Tjoho Eddi.
Ja men detta var inte så tokigt.Tycker det finns nåt här,vad vette fanken :P :),jorå skojar bara - potencial!!
Detta behöver förlängas och snickras en text till och sedan så behövs det en smörsångare ovanpå alltihop och då kan du lägga ned allt och bara lyssna på kassaklirret :)
Bra om det inte framgick,lysande med rätt sång/text..
Mike
Eddi:
--- Citat från: Emulator skrivet 09.01.2010, 02:05:35 ---Jag gillade. lite stolpigt spelat där gitarren, men harmonierna och melodier är sköna. Lite sådär örongodisvarning på pianotrudiluttarna :D
Lite stora syntsvep till denna kan ju vara fint, och lite fisiga vangelistrummor, såna elektroniskt mjuka som du har här.
Får du torka kanske man kan hitta på något mangel såklart, tack för omnämnandet, hihi :)
Men jag tror att det mjuka kunde vara fint? :)
fortsätt!
--- Slut citat ---
:D Tack för pep Emu -det där med trummorna - skulle inte förvåna mig alls om du får en förfrågan inom kort :)
Eddi:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.01.2010, 02:21:59 ---Tjoho Eddi.
Ja men detta var inte så tokigt.Tycker det finns nåt här,vad vette fanken :P :),jorå skojar bara - potencial!!
Detta behöver förlängas och snickras en text till och sedan så behövs det en smörsångare ovanpå alltihop och då kan du lägga ned allt och bara lyssna på kassaklirret :)
Bra om det inte framgick,lysande med rätt sång/text..
Mike
--- Slut citat ---
:lol: Kassaklirret!!! jo det vore ju kul haha. Kul att du anar en potencial här - text finns, sångare finns så det blir en lattjo utveckling av detta hoppas jag i smörets tecken - jaja så är det ju ibland måste man lyssna på känslorna.
Clemens:
Tjena Eko..
Absolu!t..tycker refrängprylen är riktig bra, går att utveckla ordentligt..en schysst gitarr vore ju coolt.../C
equality:
Jättesnyggt! Får några vibbar av den undersköna I'll find my way home (Jon & Vangelis).
Du ruvar på en megahit här, löp linan ut.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida