Forum > Färdiga produktioner
Hogge - Happy Song
hogge:
--- Citat från: Guran skrivet 23.01.2010, 03:03:08 ---tjena Hogge
Jag brukar inte kommenterat Dina inlägg eftersom jag inte vetat om Du har drivit med oss eller inte.. Nu förstår jag att Du hela tiden varit seriös och jag beklagar att jag ignorerat Dig..
:(
--- Slut citat ---
Jaha.. Du citerar ett av mina inlägg ser jag.. Som jag ser det ett seriöst och välmenat inlälägg, men som Du väljer att klippa bitar ur och göra till nå't uselt.. Men det inlägget som Du citerar är inte elakt på nå't vis, och det kan vilken vettig människa som helst läsa sig till.. Snarare uppmuntrande..
Patetiskt inlägg detta... :angry:
Vet Du - Om det står Hogge i nån tråd i framtiden så behöver inte Du klicka på den överhuvudtaget...För anledningen till att jag inte sjöng på Din låt var för att den inte var särskilt bra.. Förlåt mig (även om jag inte menar det), men så var det...
hogge:
--- Citat från: uriah skrivet 23.01.2010, 03:09:14 ---Man ska inte babbla så mkt. i med Vino i ådrorna..
--- Slut citat ---
Word man - och tack!!
Love Ya, Uriah!!!
hogge:
--- Citat från: Guran skrivet 23.01.2010, 03:27:50 ---ok.. det låter som en ohelig allians mellan accept och europe :D
ok ok,,, kanske funkar,,, men som sagts vad vill du ha hjälp med?
mvh och skål
--- Slut citat ---
Frågan är väl om Du bara är dum eller dyngrak??? Oavsett så kan man ju försöka uppföra sig, eller??? :angry:
hogge:
--- Citat från: Guran skrivet 23.01.2010, 03:03:08 ---tjena Hogge
Jag brukar inte kommenterat Dina inlägg eftersom jag inte vetat om Du har drivit med oss eller inte.. Nu förstår jag att Du hela tiden varit seriös och jag beklagar att jag ignorerat Dig..
:(
--- Slut citat ---
Var detta ett illa menat inlägg tycker du?
"tjena Bow..
Jag har aldrig kommenterat Dina inlägg eftersom jag inte vetat om Du har drivit med oss eller inte.. Nu förstår jag att Du hela tiden varit seriös och jag beklagar att jag ignorerat Dig..
Nåväl..
Ditt gitarrspel påminner mig om min egen utveckling och var jag befann mig för ca två år sedan.. Där finns ett stort behov av övning, absolut, men samtidigt måste jag säga att Du redan gjort stora framsteg sedan Du började på gitarrskolan..
Sångmässigt då.. Hmm.. Va faan.. Du kan ju sjunga Bow.. Förr har jag bara hört lite "fylle-hummande", men detta är ju sång.. Och t.o.m. bra sådan. Visst hoppas man att även den delan kommer att utvecklas. Men Din röst och Din ton funkar absolut. Får Du sen också bara lite bättre självförtroende och därmed vågar att ta ut svängarna lite så kommer det att bli kalas!!
Fortsätter Du på detta viset och med samma takt vad gäller framsteg så kommer Du att spöa skiten ur oss allihopa..."
Ola:
Tjena hej
jo ibland ska man hålla fingrarna borta från datorn.
och så ska man läsa hela inläggen med. innan man överreagerar men men...shit happens
jag får kryppa till korset i dag med ett dunkande huvud.
hade
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida