Forum > Färdiga produktioner
Clemens-My Secret Garden
equality:
Oj, Jonnerstone bär upp den stora produktionen suveränt. Mycket vackert. Hitvarning lång väg!
hogge:
Förlåt mitt ovårdade språk, men JÄÄÄÄÄVLAR I HELVETE... Vilken låt... Jeezzzzuz... Säger som Åsa: "blir nästan rörd", minus nästan!
Oerhört vackert. Detta trots att jag inte ens gillar instrumentala grejer, men detta är så vackert att man bara dör... Kan dock inte sluta att önska att jag hade en röst som kunde sjunga till detta...
Åsa:
förlåt om jag tjatar...
Men nu har jag lyssnat igen och igen.. - Clemens är du vaken?? :D
Det är en helt underbar låt och med sången så lyfter den otroligt, vilket är otroligt i sig eftersom den är så tokbra från början som instrumental. Ni måste göra nåt av det här, snälla :wub: Mera sång, mera sång! Det här är ju så hög kvalitet så det är löjligt på detta lilla kr, missförstå mig rätt nu, här ligger det musik och skramlar som skulle kunna vara känt i betydligt större sammanhang :)
robblar:
Vakkert!
Åsa, hva mener du med større sammenheng? Er ikke demotråden på KR blant det ypperste av sammenheng? :)
Ahhh! Du mener youtube! ;)
-Robert
Åsa:
--- Citat från: robblar skrivet 06.01.2010, 00:15:15 ---Vakkert!
Åsa, hva mener du med større sammenheng? Er ikke demotråden på KR blant det ypperste av sammenheng? :)
Ahhh! Du mener youtube! ;)
-Robert
--- Slut citat ---
Ah, jo men såklart, det är ju här vi samlas - top noch!! :D
Det finns verkligen MYCKET riktigt bra musik här!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida