Kontrollrummet

Hogge, Kornstad, Jonnerstone, ynot - olika sånger till samma equality-komp

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
LÅTNAMN: fd In my arms
ARTIST/GRUPP: e
GENRE: muzak?
LÅTLÄNGD: 02:38
KOMPOSITÖR:respektive sångare & equality
PRODUCENT: e
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3

Vore bra att få checka denna halvfärdiga låt innan jag fortsätter. Hade väl tänkt sång och kanske skall pianot lyftas ut? Lutar det för mycket åt smörig muzak? Nån som vill sjunga?  :huh: :unsure:

100107: Pianoversion


----------------------------------------------------------------------------------------

10/1:

Fantastisk respons på min sångförfrågan! Lägger upp inmixade versioner här i den ordning de inkommer. Intressant att höra vilket håll sångaren tar  en låt får utifrån ett färdigt (nåja) grundkomp med sin sångmelodi. Gärna synpunkter på mixen!

Hogge - My best friend's girl
Klippte och eq:ade ganska hårt här. Sångspåret bara en 128:a mp3 pga av brutna bredbandskablar hos Hogge.

Kornstad - Varför tro
Andreas sång kanske blev lite svag i mixen? Den distade på några ställen varför regeln nästan drogs ner reflexmässigt. Edit: Lyckades lägga Andréas sång en hel takt sent utom i sista versen.  :wacko: Fixat detta nu.

Jonnerstone - Den enda för mig
Perfekta filer. Bara att lägga in i princip. De sköna körerna dubbeltrackade jag. Hoppas det var ok J?

ynot - Vill



« Senast ändrad: 11.01.2010, 01:00:06 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hej å god fortsättning på året!

Soft och tillbakalutat tycker jag att det är. På det stora hela låter det bra men det finns några fnurror i takten (framförallt hos guran men även lite hos pianot)..... kan kanske bero på att det, i denna råversion, kanske är delvis ihopklippt??.

Du är inne på det och för mig är intrycket muzak a la utökad Lars Roos - behagligt och medhårs - kan säkert vara skönt att lyssna på när man är stressad.

Ha det gott
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jag hör James G Blunt här något slags desperat röstmässigt skulle passa som tusan. Lite konstiga pianotoner men det handlar nog bara om timing.
Kör på
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Gurano: Thnx. Själv hör jag inga taktfnurror men ser inte skogen för träna. Tänkte det medhåriga skulle uppvägas av det vildare sticket... Får se, kanske tar bort pianot ändå. God fortsättning du också!
Eko: Lyssnade just på honom och han kan låta desperat helt klart!  :D Timingen? Om ni orkar några tidsangivelser? Själv tycker jag bara att det låter som det ska!  :P Tack för feedb.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Gurano: Thnx. Själv hör jag inga taktfnurror men ser inte skogen för träna. Tänkte det medhåriga skulle uppvägas av det vildare sticket...

Tänkte att om du lägger in låten i KRs spelare så kan jag säga när/var jag hör fnurrorna - det e ju inte säkert att du håller med - kan ju vara min hjärna som e i otakt :)

Ha de
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Gurano: Thnx. Själv hör jag inga taktfnurror men ser inte skogen för träna. Tänkte det medhåriga skulle uppvägas av det vildare sticket...

Tänkte att om du lägger in låten i KRs spelare så kan jag säga när/var jag hör fnurrorna - det e ju inte säkert att du håller med - kan ju vara min hjärna som e i otakt :)

Ha de
Gurano

Tackar, tackar! Nu har jag ju inte nån serverplats och kan inte länka till KR:s spelare. Om du kan tänka dig att klicka på download på Box.net (där låten ligger nu) och spela den i datorns spelare? Det är ju bara att ta bort den sedan.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Tackar, tackar! Nu har jag ju inte nån serverplats och kan inte länka till KR:s spelare. Om du kan tänka dig att klicka på download på Box.net (där låten ligger nu) och spela den i datorns spelare? Det är ju bara att ta bort den sedan.

Sagt å gjort
Ja detta är på mikronivå - så vem är egentligen jag att peta i 100a-delar - jag som knappt kan hålla en takt ;)

Men i alla fall (i Windows mediaspelare):
0,29-0,30: vid gurafiguren - det stannar upp någon mikrosekund
0,49-0,50: ett ackordbyte lite lite för fort
1.09-1,10: pianot - några toner i lite osynk
1,23-1,24: pianot - någon ton i lite lite osynk

Tja du håller kanske inte med mig (kan vara mina hjärnspöken), men även om du håller med så behöver de kanske inte ändras. De märks ju knappt (men jag hör demi alla fall).

ha de
Gurano

« Senast ändrad: 05.01.2010, 14:29:23 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Nice och soft
Bra ljud på gitarren
pianot bra på A-delen/versen
Avslutande lite vildsinta delen av sticket är bra
lite för mycket congaslag i sticket andra A-delen
Inte muzak men soft relax
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Gurano: Jättebussigt! Jag skall ta fram luppen. Den första hör jag tydligt men lite svårare för de andra. Ibland varierar det med dagsformen då jag kan vissa dagar (men inte andra) inte begripa hur jag kunde släppa igenom något så otajt. Tidsangivelserna guld värt. Mina ljudspår ser ut som lapptäcken av alla klipp.  :P Thnx!
Cykeln: Håller med dig det är lite för mycket snabba prylar på congasen i det partiet. Ska rensa där. Får väl slänga på sång så att man inte blir KR:s hiss(musik)pojke!  :P Tack för snabb och bra feedback. OT: Såg förresten programmet om Perra Moraeus. Verkar ju vara ett intensivt musikliv i Orsa med musikaffären som den naturliga träffpunkten och fikastället(?) Kul!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
OTOT
Yepp Per och Pelle i affärn är super (båda spelade i pop-orkesern Hellzephyrs som hade en mindre hit med "Varför sitter alla käringar med hatten på). Köper man en gitarr där så har man service för livet. Kaffe och jordnötter finns alltid framme. Lite interiör från en yra
.
Perra och Olle jobbar på musikskolan här - känns rätt bra! ;)
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
 :lol: Bra film! Bjud inga vargjägare bara... Sorry OTOTOT.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
En underbar inledning med snygga gitarrer & congas. Tyvärr gillade jag det snabba partiet mindre. Det känns lite som två helt separata låtar för mig.. Nu har jag visserligen bara lyssnat en sväng så jag ska köra den några gånger till. Men supergillar som sagt inledningen..
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
OT: Såg förresten programmet om Perra Moraeus. Verkar ju vara ett intensivt musikliv i Orsa med musikaffären som den naturliga träffpunkten och fikastället(?) Kul!
mer OT då
VAr ner en sväng på konsum och träffa Perra där - han hade just skaffat en Iphone (har varit på dom lite  B) ) och vi kom överens om att starta ett Wivi-band band :D
sorry!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
hogge: Tack Hogge! Var nog inte tänkt att sticket skulle bli så vilt men du vet hur det är "i stridens hetta". Och jag ville inte att den Rooserska pianosirapen skulle koppla ett alltför svårt strupgrepp på mig... Vore sk-thäftigt om du ville sjunga på denna?
cykeln:  OTOTOTO TOTO:s Africa är väl bra? Nemen, jag såg förresten Marlena Ernman sjunga Koppången i TV. Lysande på alla vis men mer tekniskt fulländat än känsla blev eftersmaken. Föredrar Tant Fransas sång faktiskt och då är jag inte färgad av något tror jag.  :rolleyes:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


asti

  • Gäst
Lite bossanovatakter här - känns fräscht och trevligt efter all klämkäck julmusik!
Inledningen är jättefin, första "pianosnabba" delen känns lite ryckig, men nästa "snabba piano"-del är fin!
Tycker pianot kunde vara med lite mer överlag och försiktigt "lägga" harmonierna till gitarren.
Congasen är som helhet lite för stark tycker jag....
Tänker du lägga på sång? Har du melodin klar?
Sköna harmonier!
/Asti


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
hogge: Tack Hogge! Var nog inte tänkt att sticket skulle bli så vilt men du vet hur det är "i stridens hetta". Och jag ville inte att den Rooserska pianosirapen skulle koppla ett alltför svårt strupgrepp på mig... Vore sk-thäftigt om du ville sjunga på denna?

HAHA.. Jag vet mycket väl hur det är att fastna i smörbyttan.. Been there! Och just därför sliter jag som ett djur för att hålla mig därifrån!
 :rolleyes:

Vad gäller sången.. Tack för förfrågan & förtroendet.. Jag vet inte om jag passar till denna? Låten är alldeles för vacker.. Men kanske skulle jag kunna prova.. Men samtidigt är jag så jäkla dålig på sånt.
Jag har ju Guranos låt som jag fortfarande inte avslutat.. Men det är ju så - det är inte alltid inspirationen finns där och då är det tufft att ha nån som går och väntar på att få sin sångslinga klar..


Låt mig få fundera på det..
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Sköna harmisar, känns frestande att lägga en sång, men eftersom jag inte har den rätta voicen för den typen av låten så...
Kan nog få till en bra melodi - men en bra sångröst väger nog bättre, latino, smörstekt...
Bra gitarrspel som vanligt.
Gillar stället, oprecist, där pianot spelar lite mer aktivt, "rullande", (som asti sa, tror jag)
Sen har nog det mesta sagt om allt det andra tekniska.


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Hogge: Thnx. PM.at dig.
Tokai: Du har ju ett bra melodisinne och får du till en en sångmelodi och text så... Fundera på saken. Hogge verkar annars avar på gång. Men alt takes har setts och hörts förr.   :D Kunde inte bestämma mig om detta skulle vara en singback eller om pianot skall fronta mer därför blev (som vanligt) lite trevande här och var. Antar att du menar partiet innan sticket som nog behöver putsas till också. Thnx T!
asti: Kul att harmisarna tycks funka. Är inte helt klar över vilka delar du menar. Se f ö svaret till Tokai. Skall se över congasen som är lite väl flitig på några ställen. Tack för feedb!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Åsa

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 592
    • Visa profil
    • www.asawetter.se
Lite småspeciell låt sådär, absolut inget jag brukar lyssna till men ändå så fastnar jag, skön lyssning är det. Gillar mest dom lugna partierna, när pianot kommer in gillar jag också men sen blev det lite för struttelistrutt liksom, sen lugnar det ner sig igen och blir så fint så  :) Tycker jag då, som inte ens "kan" musikstilen. Skön låt är det iaf, en soft hes hogge-pipa på det här så  :D

Vill bara tillägga att det är ju himla bra ljud, har loopat låten här ett tag nu, passar väldigt bra i lurarna när man surfar runt  :)
« Senast ändrad: 05.01.2010, 23:29:35 by Åsa »
http://www.myspace.com/granslandet
http://www.facebook/Granslandet
http://www.asawetter.se
http://www.myspace.com/asawetter
http://www.myspace.com/tonikum
http://www.myspace.com/slipoversongs


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Åsa: Hej! Kul att du ville hoppa in och lyssna! Ingen stil jag "kan" heller men det blir ju vad det blir och just nu ligger den nog åt bakgrundsmusik när det är instrumentalt. På vägen till något förhoppningsvis mer brukar det vara bra att "checka av" här för tips, råd och kanske dåd. Den är lite struttig på sina håll även utanför sticket som jag gärna har kvar i en eller annan form och skall försöka få mer flyt i övrigt. Tack för bra synpunkter och ditt säkra öra! 
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
.... Föredrar Tant Fransas sång faktiskt och då är jag inte färgad av något tror jag...

Fransans sång på den, och på tex leaving och unchained är faktiskt något som är svårslaget på många sätt!


Trevlig liten trudilutt detta, men jag tycker det otajtar sig på såväl kongas och pianofigur, mest hela tiden  :ph34r:

öhm. Kvantisera?  kanske bara jag som är så här stolpig, men det gör sönder så mycket som kan vara så bra...


Skicka låten via mejl till fransa kanske ? Jag har adress om du vill ha :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Emulator: Även du min Brutus... Jag har sagt det förut: otakt är världens lön.  :P Nu tog jag bort pianot och tycker att interaktionen gitarr/congas blev bättre! Fransan är toppen men trodde hon hade timeout för det kommande släktets framtid och välgång... Jag hoppas på Hogge här och lägger upp en singback högst upp! Thnx emu du har nog rätt beträffande otajtheter men kolla gärna den nya versionen där saker och ting har ändrats!  :D
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
I will check :D
https://soundcloud.com/secondary-protocol


freddy

  • Gäst
Bara lyssnat på den versionen utan piano. Funkar för mig, lite små felspelningar och lite smått otajt på några ställen, men det gör nog inte så mycket. Knorrbasen är kvar iaf. :) Ja, du vet vad jag tycker om den. Tycker du ska investera i trillian också :)

Annars då, en lovande grund. Lite svårt att säga något utan sången på plats.

Gillar partierna där du inte plockar speciellt mycket, sånt har man inte hört så mycket från dig. Mer sånt!



Utloggad Yllet

  • Mjukis
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 922
  • Det är inte ofta man ser en levande kofta
    • Visa profil
    • http://jon.rinneby.se
Jag gillar versionen med pianot bäst, om du fixar till ett softare pianoljud. Skönt med lite "hissmusik" ju! :)

/Jon
Jag mixar och mastrar gärna din skiva, ep eller demo
http://jon.rinneby.se - Sound of wool
http://turnoffyourtelevision.se
http://pluggar.wordpress.com/
http://www.facebook.com/jonrinneby


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Håller med Jon pianoversionen är bäst. Kollade lite på tiden där.
Gäller pianot:
Vid 48 sekunder saknas en ton (eller hörs svagt)
Vid 1.08 en sen ton
Vid 1.16 en för tidig ton
Vid 1.21 hade jag antecknat nåt men ser inte vad

Så det är ju liksom inga stora grejer men när allt annat är så bra så varför inte fixa de små :lol:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Tack för jättebra svar! Jag återkommer och uppdaterar fortlöpande med nya versioner. Just nu är en ny pianoversion upp. Allt är bara snortajt just nu!  :rolleyes:
Närå men fixade lite med guran och framför allt basen med mer walking, tror det hängde mycket på denna  när det gäller stadgan. (låt- och husbyge skiljer inte så mycket åt?)   :mellow: :rolleyes:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tack för jättebra svar! Jag återkommer och uppdaterar fortlöpande med nya versioner. Just nu är en ny pianoversion upp. Allt är bara snortajt just nu!  :rolleyes:
Närå men fixade lite med guran och framför allt basen med mer walking, tror det hängde mycket på denna  när det gäller stadgan. (låt- och husbyge skiljer inte så mycket åt?)   :mellow: :rolleyes:
Javisst nu är det ju snortajt och bättre pianoljud. Låter färdig tycker jag men sång ska väl till?
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


freddy

  • Gäst
Hörde inte den otajta pianoversionen :)

Men nu tycker jag det låter bra. På med sång!


Utloggad bow35

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 402
  • Allt är tillåtet men allt är inte nyttigt.
    • Visa profil
Jag gör gärna ett försök på sång om nå'n går ut före mig så jag kan kopiera melodin. Finns det nå'n text?


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou EQ!
Här finns nåra gubbar på KR som har skapat sig sina egna stilar och du hör till den gruppen. Två takter in och man vet vem som är på språng, den sköna acken sitter alltid så innerligt snyggt, blir ju avis på ditt ackelir. Och ståbasen hör ju åxå till din utrustning och tillsammans med pianot sitter denna låt schmäck i mina öron, snyggt! Blir ju förstås väntande på din sång, vet ju att din snygga röst skulle sitta som pricken på i:t. Så kom igen med nåra verser :)

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
I will check :D

I shall return as well - eller hur vad det han sa? Thnx.  :D

Bara lyssnat på den versionen utan piano. Funkar för mig, lite små felspelningar och lite smått otajt på några ställen, men det gör nog inte så mycket. Knorrbasen är kvar iaf. :) Ja, du vet vad jag tycker om den. Tycker du ska investera i trillian också :)
Annars då, en lovande grund. Lite svårt att säga något utan sången på plats.
Gillar partierna där du inte plockar speciellt mycket, sånt har man inte hört så mycket från dig. Mer sånt!

Ja vel, Knorrhanen lever än. Jag kanske skulle överaska mig själv med en Trillian, hörs ju på namnet att den kostar minst tre lapp eller...? En sång- (minst) och en instrumentalversion (får klippa lite mer) hade jag tänkt. Sugen på g-solo efter första pianosolot??  :rolleyes: Tack för återhörningen där också!

Håller med Jon pianoversionen är bäst. Kollade lite på tiden där.
Gäller pianot:
Vid 48 sekunder saknas en ton (eller hörs svagt)
Vid 1.08 en sen ton
Vid 1.16 en för tidig ton
Vid 1.21 hade jag antecknat nåt men ser inte vad

Så det är ju liksom inga stora grejer men när allt annat är så bra så varför inte fixa de små :lol:

Fantastisk bra information och jag ser att du har alldeles för lite KaRma!  :o Hoppas det låter bättre nu! Jo men det skrev du också sen. Dubbelthnx.   :blink: :huh: :rolleyes:

Tack för jättebra svar! Jag återkommer och uppdaterar fortlöpande med nya versioner. Just nu är en ny pianoversion upp. Allt är bara snortajt just nu!  :rolleyes:
Närå men fixade lite med guran och framför allt basen med mer walking, tror det hängde mycket på denna  när det gäller stadgan. (låt- och husbyge skiljer inte så mycket åt?)   :mellow: :rolleyes:

Nej, skall du dra den här långbänk också!? Lägg ner!   <_<





 :lol:






Javisst nu är det ju snortajt och bättre pianoljud. Låter färdig tycker jag men sång ska väl till?

Jo tänkte mig sång. EQ:ade pianot lite.

Javisst. Bara att köra. Har ingen text eller sångmelodi. Hogge är kanske på G också men inget hindrar väl om det fler versioner?


Jag gör gärna ett försök på sång om nå'n går ut före mig så jag kan kopiera melodin. Finns det nå'n text?

Javisst bara att köra. Finns ingen text eller sångmelodi. Hogge är kanske också på G men är väl inget som hindrar om det blir fler versioner.

Tjou EQ!
Här finns nåra gubbar på KR som har skapat sig sina egna stilar och du hör till den gruppen. Två takter in och man vet vem som är på språng, den sköna acken sitter alltid så innerligt snyggt, blir ju avis på ditt ackelir. Och ståbasen hör ju åxå till din utrustning och tillsammans med pianot sitter denna låt schmäck i mina öron, snyggt! Blir ju förstås väntande på din sång, vet ju att din snygga röst skulle sitta som pricken på i:t. Så kom igen med nåra verser :)

h.  johan

Jo man börjar väl bli ganska förutsägbar inget att vara avis på. Sång vore inte fel som sagt men tveksamt från mig. Tack Johan. Kul att se dig igen! Hoppas arm och allt annat är bra!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Borttagen...
Det var korkat av mig att lägga ut mitt bidrag i en allmän tråd. Så gör man inte antar jag.. Beklagar misstaget Equality..

« Senast ändrad: 09.01.2010, 12:11:17 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jag har lyssnat några ggr nu och jag fick emellanåt lite Eric Clapton vibbar. Fast jag tror att EQ vill ha torra spår som då blir lättare att intigrera. Kan bli bra det här.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Hmmm.. Betyder "torra spår" att de ska vara fri från t.ex. delay??
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez