Jo, du går inte och skär av dig halsen om man klagar lite?
Alltså den där rappen låter förjävligt. Låten i övrigt har sina kvalitéer, men med rapen låter det som nåt sånt här Gay-trans-synthgrupp från Tyskland som LH länkade till för länge sen.. Helt sjukt underbart, om det är parodi du vill ha!
JAg skall inte heller rappa seriöst, men det här var det värsta jag hört...
Skit bra låt i övrigt...
Finns länken kvar nån stans tro?

Jag måste tyvärr också såga rappen. Jag trodde att det skulle låta riktigt street, skitigt och tungt, men istället blir det lite glatt och teatraliskt. Kanske går någon form av humor mig förbi?
Det känns lite som en MUFsnubbe från östermalm åker till bronx för att spela in en cool video på gatan, men står med kotlettfrisyr och sjömanskostym och försöker till trots vara gangstah <-- dålig allegori för att beskriva att det känns malplacerat

Kanske det skulle kännas bättre om det var mer inövad rap, för det haltar lite rytmiskt. Jag tror du skulle vinna på att prata in låten först. totalneutralt röstläge, och inte några "toner". Sedan när rytmiken sitter som en keps, så börjar du med mer melodiska inslag.
Musiken känns välgjord i sin genre. Bra mixad och ljudvalen känns korrekta. pfjioingvirveln gillar jag inte, men det är ju bara preferenser.