Snyggt. Bra körer också. Och visst fanken är det kul att faktiskt kunna göra allting själv på en demo?
Håller på och jobbar o sliter med sång o gitarr jag med 
en enda liten grej på låten, som inte "hörs" förrens man letar fel, är trummorna som är lite poff-poff-iga.
Inte den blekaste vad man skulle valt för ljud iof, men kanske lite mer bas i kaggen o sång i virveln, bara en gnutta?
Bra mix o prod som vanligt. Bästa sången du lagt tror jag fantamig också.
Tack som fan

Ja virveln är ju som vanligt rätt tricky!! Kaggen är en samplad "dansbandskagge.wav" som jag använder i alla sånna här låtar och det är ju bara lite eq frågor du pratar om, så det är ju piece of cake

Sången: TACK! Det känns roligt, jag får rätt bra röst när jag skriver mina egna demos, eller ja.. när jag skriver dom som jag själv tänkt sjunga in, för jag gör dom i B, Bess eller C .. det är mina tonarter det!!

Kastrerad har jag som smeknamn i vissa låtar

Men jag bugar och bockar!! och visst är det skitkul att kunna göra allt själv, det är gitarrerna jag övar övar övar och övar på, och jag har ju blivit 1000ggr bättre än för 1 år sen när jag gav mig fan på att lära mig det

Sången, UAD2-FATSO is the shit!!
Grym värme och grym kompressor alltså!! dock 3 kompressorer på sång i denna men ändå!
TACK
Mvh
Marcus