Forum > Demolåtar

Första låten här!

<< < (2/4) > >>

cykeln:
Nämen bra låt - gott sväng!
Basen gör mycket för detta
Bra sång också
men hela ljudbilden är väldigt skarp/diskantig
Särskilt gitarren? som kommer in efter ett tag på hö sida
gör nästan ont i öronen (lyssnar i lurar)
Mjuka upp och värm på

Välkommen!

ynot:
riktigt bra lir o närhet i rösten inget o klaga på posta mer
tony

Tantalos:
Jag tycker att rösten är riktigt ball. Sångaren sjunger snyggt och sången är mixad på ett ganska fränt sätt. Däremot så är hela övriga bakgrundsmusiken någonstans långt borta i horrisonten för närvarande. De flesta instrumenten (inte minst trummorna) måste komma fram regält. I bakgrunden skymtar blygsamt en dock väldigt välspelad bas.
Annars låter det som att du har ganska bra spår inspelade och en bra grund för produktionen. Du behöver bara mixa ihop det ordentligt så blir det här jättebra.

spacetrucker:
Välkommen :D
Jo...du kan ju alldeles tydligt sjunga. Gillar rösten. Första intrycket av låten var att "va e dehär... nåt fel på spelaren?" ... men sen då det kommer lite fler med än bara basisten och trummisen så blidde det bättre. Lyssnar normalt inte på sånhär musik egentligen så jag säger inget om mixen... utom att det låter lite "kantigt" stundvis.

Men annars, ja, bra lirat :)

Space

Eddi:
Kul med lite nytt blod välkommen hit. Är det bara smålänningar och skåningar som sjunger på svenska nuförtiden slår det mig. Det tog ett tag innan jag hörde att det inte var engelska. Nä men juste låt - allt det vassa och komprimerade som tjatas om ovan håller jag med om - blir bra det här efter lite mixtrix.
Rock on

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion