MaxB - Visst är det jobbigt att bli vuxen och inse den hemska sanningen om vad klapparna egentligen innebär?

Cykeln - Tackar! Jag har snackat allvar med trummisen nu och han lovar att vara mer dynamisk i nästa version:

Tokai - Jag vet inte om den är så himskans julig egentligen. Ville göra något kul istället för det gamla vanliga smöret. Bra tanke vad gäller slutet. Skall testa runt lite och se vad det blir, men någon typ av annat slut utlovas. Fler som påpekat sången och jag skall sjunga om den så att det blir riktigt bra. Skall då även tänka på att höja versen i volym.
Eko - Jag bugar och bockar.

Vad kul att höra om reason!! Det är ju en riktigt bra låt så jag förstår dem. Idol vill nog inte ha mig är jag "rädd". Ligger inte i närheten av den klass som de har där och så skall man ju vara snygg att se på också.....

Men hälsa och tacka för komplimangen! Det värmer.
Asti - Puh!! Skönt när man klarat testet med finsmakare.

Kul att det gillas! Vad gäller blåset så vet jag inte riktigt vilken plugg man skall använda. Nu är det den som kommer med Cubase som jag använder. Fast det hade ju varit kul om man kunde få det att låta mer äkta. Tips? Skall kolla över mixen lite också.