Tjou Gurano!
Lite svårt att bedöma detta i avsaknad av trummor o sång, men det ska fixas i morrn bara jag får trumsetet uppriggat 
Saxofonen gör detta till svensktopplåt, kanske det e meningen men den starka distguran försöker trampa ihjäl dom andra, så jag röstar nog för ren rock o distgura!
Kör hårt! 
h. johan
Jo det saknas en del men det kanske kommer till - vi får se

Du har nog en poäng i att blåset lutar åt svensktopp/dansband till - å det vill jag ju inte - ska se över detta

Guran är tänkt att mangla så liknelsen med att den försöker trampa ihjäl e nog rätt
Vad kan man säga? Hmmm.. Du är oerhört produktiv.. Ibland gör Du helt 100%-igt genialiska grejer och ibland är det inte fullt så bra.. Din stil skiljer sig oerhört från gång till gång.. Vilket inte behöver vara dåligt. Snarare tvärtom...
Hur som helst. Enligt mig låter detta som någon som sitter och jammar på den lokala raggar-klubb-stugan.. Välspelat absolut, jag önskar jag kunde lira gura såhär, men tyvärr så är det inte min "kopp of the" tyvärr...
Men får Du jobba med det lite mer så kan det säkert bli bra...
Jo jag får en å annan ton ur mig ibland. Du har rätt i att mina alster varierar kraftigt, i både stil och kvalité. Det beror nog på (tror jag) att jag är en av få som gärna slänger in utkast i extremt tidiga stadier (knappt embryon). Jag upplever det som att majoriteten på KR lägger in tämligen långt drivna ideer som ett 1a utkast - därav risken att jag ses som miffo som gör skit

, men det gör inget. En annan anledning till mina olika stilar är att jag inte vill fastna i en fålla som bara gör ditten- eller dattenmusik. Jag söker medvetet att tänja mina egna musikaliska gränser, hitta musikaliska utmaningar - annars skulle det bli långtråkigt tror jag. En gång punkare alltid punkare .... hmm nä jag vägrar
Oj nu blev det lite långt igen - men kul att du tycker att jag kan blixtra till.
Ha de gott å tack för era lyssningar
Gurano
« Senast ändrad: 08.01.2010, 09:19:25 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!