Forum > Färdiga produktioner
Håkan och Susanne: Bred dina vida vingar.
bjurte:
DÅ jag inte 'kan' musiken är det svårt att komma med något konstruktivt,men!! Ljudmässigt låter det riktigt bra...
Emulator:
Tycker ljud och sångklang låter bra, lite dovt. Fast jag tycker sången skall tas om, lite sådär "fel" feeling, lite dansbandssång? DEssutom surar den för mycket.
Fin psalm :)
Håkan Nilsson:
Tänkte mixa om lite idag, då hade jag på nåt mysko vis goofat bort hennes sångspår helt. Så till en ny mix vore hon tvungen att sjunga om helt, tror inte hon har det tålamodet, hon är ingen musiker egentligen, har knappt sjungit alls förr i inspelningssammanhang. Tar man varje strof ett antal ggr får man nog bort det falska. Men tjatar jag för mycket kanske hon inte vill sjunga in nårt alls...
Börjar bli lite less på det här jesusknäppandet nu, mina influenser är Keith Moon och Hound Dog Taylor osv. Men det är kul att göra nåt annat också, och det är verkligen skitsvårt att få till det här enkla. Att i högvis stapla gitarrer och stämmor på varann är lättare.
Jag försökte sjunga duett med henne, men vi kan inte sjunga så det stämmer nåt vidare. Och hon kan knappast sjunga annorlunda än hon är van. Jag tycker om hennes enkla sång väldigt mycket, hon sjunger gamla visor o lite country för att koppla av efter jobbet, hon spelar gitarr med. I love her so! :wub:
perrra:
Psalmer funkar absolut inte för mig, tyvärr då jag inte alls tror på nåt vad psalmer, kyrkan, jesus heter typ.
Det är ju "fint" såklart, men jag skulle önska att du gjorde i ordning hennes röst, för det är väldigt mkt pitchfel genom hela låten.
Det är en halv semiton fel här och där typ, så det är ju inte mkt .
Annars sjunger hon vackert!
/Marcus
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida