Forum > Färdiga produktioner
aROCKER - Rock n Ready
Ola:
jiiiiiiihaaaaaaa här rockar det !
men men men kolla upp mixen snälla nu låter ett hela trumsettet som ett par marackas
gitarren ,,,, jo jag älskar gitarrer och tydligen ni med,,,,,,,, men ,, ja ni hajar
mvh och skål
nä nu är det färdigt med en god natt
aROCKER:
Tackar Zorrow!
Jag har alla spår öpnna så jag kan pressa upp nynningen på slutet utan problem. Och trummorna ska få sig en omgång.
Har en hel del nya verktyg nu så hoppas jag får till det. Men det blir lite som att börja om när man byter plugar mm. Hatar mixa i lurarna...är svårt.
perrra:
Jag har lyssnat på många, eller ja.. en del av dina verk.
Jag är ju ingen rocker alls! Men jag försöker ju lära mig alla stilar, utom METAL där folk skriker och man inte hör texterna, dessutom finns det aldrig normala melodier i sån jävla dyngmusik :wub:, melodiöst is the shit!!
Oavsett jag tycker du har jävligt bra feeling för hur gitarrer ska låta i dina låtar!!
Du har jävligt bra koll på dom .
Sen får du faktiskt musiken att låta "gammalt 70tal" med moderna grejer, vilket är riktigt bra !!
Bra jobbat!
/Marcus
aROCKER:
Oj..det var riktigt kul att höra...problemet jag stöter på (nu vet jag att vissa frekvenser inte är bra) är att folk inte läser vad det är jag vill uppnå.
Jag kör på 70-tal, sedan tycker folk att trummorna är diffusa/dova...guess what, det var fan precis vad dom var!
Men, man måste lyssna och vara ödmjuk och försöka ta in...Uriah (Heep) har haft många bra synpunkter och även Zorrow.
Sedan lirar jag in allt på 70-talsvis vad det gäller instrumenten och "spriten", hehe...efter det så är det mitt mixjobb som, suger...jag är nog inte tillräckligt bra, plus att jag lägger inte ut en krona mer på denna del av mitt liv!
Har ju ett helt hockeylag som jag matchar nu!
Inte MoDo, fast i Foppaland!
mahan:
TRjou aRokkaren!
Klart fall för 80-talsdiggare som jag! :D
Tror Uriah redan tog upp soundet på tal, lite grötigt men å andra sidan så lät ju allt på ljufva 80-talet!
Sången gillas till 100%, fast stämmorna med nån "maskin" där kunde du skippa.
Ja ja jaaa, bara att råkka vidare, bra jobbat! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida