Forum > Demolåtar
Dividend - Glad psalm
Emulator:
--- Citat från: asti skrivet 26.12.2009, 18:33:03 ---Jag ser framför mig en lantbrevbärare som just kört över en grävling och kravlar sig upp ur diket en torsdag i september medan björkarna ilsket stirrar.
--- Slut citat ---
Fan, inser du inte att du vräker ur dig såna guldklimpar i parti och minut? Detta kan vara en av världens absolut roligaste meningar :D :D :D
asti:
--- Citat från: Emulator skrivet 26.12.2009, 20:58:40 ---
--- Citat från: asti skrivet 26.12.2009, 18:33:03 ---Jag ser framför mig en lantbrevbärare som just kört över en grävling och kravlar sig upp ur diket en torsdag i september medan björkarna ilsket stirrar.
--- Slut citat ---
Fan, inser du inte att du vräker ur dig såna guldklimpar i parti och minut? Detta kan vara en av världens absolut roligaste meningar :D :D :D
--- Slut citat ---
Möjligen om man begränsar det till de 1000 roligaste som samtidigt handlar om lantbrevbärare och grävlingar och diken och torsdagar i september och björkar! :wacko: :o :unsure: :huh:
Men tillbaka till ämnet - skön musik som du måste bygga vidare på Per!
/Asti
Gurano:
Hejsan
Jo det låter sommar - det tycker jag med.
Stycket är för kort för att jag ska kunna tycka något om helheten, men som rattle var inne på så är det alldeles för stora differenser i tonernas styrka för att jag ska uppleva det som behagligt.
Det finns fina harmonier som du borde utveckla och förtydliga, gärna med lite andra instrument oxå (icke stråkar då) - lite längre in i ett utvecklat stycke.
Ha det gott
Gurano
spacetrucker:
Tusan va fint... men jag tycker det låter... ja, nästan lite ledsamt... nån som står och vinkar farväl :unsure:
Får vi mera av detta, tack
Space
Dividend:
--- Citat från: asti skrivet 27.12.2009, 00:44:23 ---skön musik som du måste bygga vidare på Per!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack. Skall ske :)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 26.12.2009, 16:19:07 ---Visst är det vackert..en högtidlig visa blir det, men absolut hör jag folklore i det här oxå.
Sommar..var det ja..så känns det när jag lyssnar på det här, ser härlig grönska och gröna ängar :rolleyes:
Det här kommer bli fint.
Marre
--- Slut citat ---
Tack! Kanske blir det bra den här ;)'
--- Citat från: spacetrucker skrivet 27.12.2009, 21:36:01 ---Tusan va fint... men jag tycker det låter... ja, nästan lite ledsamt... nån som står och vinkar farväl :unsure:
Får vi mera av detta, tack
--- Slut citat ---
Tack! Skall försöka fixa mer nu på morgonen :)
gurano: Noterat om velocity-skillnader. Skall kolla dem. Tack
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida