Här har du fått till en hårding! Jag är sjukt impad över dig röst!
Lyssnar tyst på laptopens högtalare och det kan vara nog så avslöjande avseende mixen ibland. Här hörs kören på tok för högt i refrängen. Och den där visselpipan i början och i refrängen känns inte som den hör hit.
Du är för snäll Max.. 
Det är alltid så tacksamt att få kommentarer från Dig. Du kan rädda den tråkigaste dag

Du ger bra synpunkter men också uppmuntran, vilket är en bra kombination!
Hur som helst - Precis som Du säger så ligger kören för högt (jag har hört det också), men refrängen tycker jag personligen passar in.. Men kanse inte till 100% i nuvarande tappning.. Vi får se om jag kan justera den en aning..
Att Du är sjukt impad av min röst är väldigt snällt skrivet men också helt galet.. Men det är väl som så att att "smaken är som baken". Ibland tycker jag den funkar, men på denna så avskyr jag den mer eller mindre..
När jag, efter 22-års uppehåll började sjunga igen (på försök) så fick jag så sjuuuuukt mycket beröm, här på KR, att jag nästan var benägen att hålla med om att jag kunde.. Men sen, efter att ha fått lite distans till det hela, så inser jag nog att jag hade rätt från början - sjunga är inte min grej.. Helst skulle jag vilja hitta nån med en riktig rockröst som tog över...
Men återigen.. Jag gillar klara, vackra hårdrocksångare, typ Bruce Dickinson (Iron Maiden) eller sångare med karaktär, typ Bono (U2). Har aldrig gillat kraxande sångare som mig själv... Men jag får kanske acceptera att den faktiskt funkar.. Vilket förvisso vore skojigt..
Men tack för Din synpunkt.. Till syvene & sist värmer det oerhört...