Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Den glömske tomtenissen
hogge:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.12.2009, 08:22:33 ---
--- Citat från: Light Head skrivet 15.12.2009, 21:07:05 ---Det är nog så,, jag är trött, vilkar öronen en stund med lite Panthera.
--- Slut citat ---
Var har panthera gjort som är bra? Vet hur de låter, förstås, men det verkar inte kunna prestera en bra låt.
--- Slut citat ---
Hmmm.. Nu har jag visserligen inte lyssnat på Pantera på måååånga år, men när det begav sig så tyckte jag nog att de var ganska bra..
:P
Hur som helst. Här har Du helt rätt. Detta är, åtminstone av det jag hört, ett av Dina mest lättlyssnade verk. Även om det är komplicerat nog för mig. Men i detta så lockas jag åtminstone till att lyssna vidare.. Jag är övertygad om att de som förstår den här typen av musik anser att Du är kungen - för vackert är det ju. Men som låt betraktat så går jag bort mig lite tyvärr..
Men jag är ju knappast Din målgrupp heller :rolleyes:
Harmonica mike:
Tjoho per.
Klart eller inte klart? Jag tycker det låter klart.Snygg början på låten och slutet är riktigt bra.
Mitten fastnade väl inte lika starkt på mig som början och slutet,antar att de delarna står i en klass för sig.Summerar jag de olika delarna så blir det väl så här:
Mycket bra - bra - kanon bra!!!
Ljudbild och instrument sound,håller med Ljushuvvet där: Det är lite MIDI sound i detta.Bra rattat med andra ord.
Mike
Emulator:
Ja, lite midi.
Tycker den är riktigt fin, men är nog för uppstressad för att uppskatta låten till fullo tror jag :D
Tycker den funkar kalas, många fina melodier du vävt ihop på ett riktigt bra sätt!
:)
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 16.12.2009, 19:36:53 ---Ja, lite midi.
Tycker den är riktigt fin, men är nog för uppstressad för att uppskatta låten till fullo tror jag :D
Tycker den funkar kalas, många fina melodier du vävt ihop på ett riktigt bra sätt!
:)
--- Slut citat ---
Tack skall du ha Emu... Får svara er andra imorgon... Skall iväg. :)
Wernborg:
Haft låten på en stund här. Riktigt skön lyssning.
ua.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida