Tjenare!
har hållt på och pillat på en låt till min dotter.. Lite kul eftersom hon satt med när jag la sången och då och då tyckte att jag borde lägga om haha. 4 år är hon =)
Ok.. detta är smörigt.. riktigt smörigt men vad ska man göra när dottern faktiskt är en ängel ^^
Har inte lagt någon tid alls på mixen men är riktigt riktigt nyfiken på vad andra säjer om låten.. känns för första gången på riktigt länge som om denna faktiskt kan bli riktigt bra.. om man har tur (kan inte förlita mig på min skicklighet under mixen haha)
Tyck gärna till! Betyder massor och kan hjälpa rejält innan jag börjar jobba med den ordentligt.
Mvh Bass
EDIT - Ny versionTjenare!
Jag har lekt lite med låten och borde läst era meddelanden innan då skyssta råd skulle hjälpt =)
Jag har arrat om låten lite.. inte bestämt mig för om detta är bättre.. blir kul o se om jag sabbat det med det nya skumheterna som kommer i låten

Måste gå och fixa Essen som skär.. men hur låter mixen nu? För vass antar jag.. om jag till och med tycker att den blev lite vass så blöder nog de flesta. Börjar misstänka att jag har fått dåligt hörsel eller nåt.. Missar höga frekvenser =/
Nya versionen: Spännande!
[mp3=200,20,0,center]http://bassel.se/music/My%20Sweet%20angel%20Mix2.mp3[/mp3]
EDIT:
Tjenare allihopa!
tack för feedbacken, har verkligen varit till stor hjälpa och intressant =)
Nu har jag tagit bort låten då det börjat "hända lite" kring den