Det är kul att höra att det finns flera möjligheter för en låt. Det här är ett annat sound än den låt jag hört förut och jag gillar den här versionen också.
Tack.
Riktigt härlig "bli glad" musik här.
Snygga körer som gillas skarpt.
Enda lilla som jag kan hitta att "klaga" på är något som jag tolkar som en felspelning på guran vid 190 på spelaren.
Fast det kan vara jag som är så invand i mina egna harmonier så man blir hemmablind. Ingen annan verkar ju tycka det så så är väl kanske fallet?
Bra låt iaf. Nu kör vi den igen!!
Tackar. Helt rätt, det blev en liten miss där. Är ju av karaktärern slasksolo egentligen. Har faktiskt inte ens bestämt mig för om det ska vara med eller inte. Vi får se.
SKitbra,spelglädjen verkligen lyser!!
Bra Gitarrspel oxo ett extra plus där ! 
Kul.

Tjoho Steffo.
Faen vad nice detta blev! Låter ju kalas,lir å mix oklanderligt.Låten går också hem å sången din -skitbra.Städat lite i handklappet också,det blev bättre.
Sketa bra detta,sågar inte på nåt.
Mike
Härligt. Ja, det blev lite mer sansat när händerna fick vila lite i verserna.
Jösses... det här var bra. Kanon. Håller med HM. Grymt!
Åhh. Tackar.
Oklanderligt! Jag tänker på Neil Young. Men mixen är lite för bra för att det skall låta riktigt likt, skulle ha haft lägre, dovare sång, gärna snedpanorerat. 
Gillar låten ända in i mål, men gillar inte körerna på slutet, känns onödiga på något sätt. Den skulle ha snyggt tonat ned innan.
Kul att bli jämförd med den ena legenden efter den andra som jag inte håller särskilt högt. Först Dylan och sedan Young. Har försökt göra modern och rå hårdrock, men det blir bara sånt här på sistone.

Du har nog rätt angående slutet. Körerna får nog packa ihop lite tidigare.
Kool låt som jag gillade redan i första versionen. Men det är några saker jag inte blir riktigt klok på.
Först är det riffet på gitarr, det låter inte riktigt tajt, svänger lite i tempo enligt mig. Uppfattar den även som lite ostämd här. Störande faktiskt. Kanske är det en live-feeeling du är ute efter, vad vet jag. 
Sen på andra refrängen så känns gåbasen fel tycker jag, inslängd mer än att det passar. Samt att basen direkt efter refrängen (sticket?) känns ostämd mot gitarren. Första ackordet specifikt.
Skulle även vilja ha lite mer diskant på sologitarren, även om det är en jazzplanka så tycker jag den försvinner lite i mixen.
Det var det negativa.
Annars gillar jag detta. Skulle vara ballt med lite extra southern i uttalet med. Bra ös och ett extra stort plus för körerna!
Du har rätt. Det är otajt i riffet. Sådär jobbigt som man inte kan sätta fingret på riktigt, men fel är det. Ska göras om. "Gåbasen" gillar jag däremot. Behålls. Solot ja, hmm vi får se om det får stanna.
Hello man
skulle kunna varigt lite jamajka engelska på versen kanske sondet i sig luktar exotiskt men blir lite redneck.
Allt bra framför bara lite svårt för jazzguran i slutet, sitter kanske inte super i låten
Hoppas du kan dechiffrera mina ord.
Allt gott Tony
Tack. Jag tror jag klarade det.

Trevlig sak det här!
Bra sång och kör i refrängen
Låter lite instängt? Skulle önska lite öppnare och större som motsvarar glädjen och rytmen i låten
och kanske typ dragspel och country-fiddle och lite mer stomp
istället för den avslutande guran (det partiet lite för långt)
Upp med kören på avslutande delen
Kul att höra detta från dej!
Slutet igen ja. Kanske ett par extra refränger istället med lite solo samtidigt kan funka?
Det låter som att du inte vågar låta låten svämma över. Instängt, som cykeln påpekade.
Tror dock att det är en reverb-fråga och kanske inte fler instrument - samt ett fråga om orkestrering (fint ord = arr)
Men fortfarande svängigt som tusan
Å gått nytt år Wernis!
Låta svämma över som i att öka rummet på sången?
Tackar för svängigt.
Otroligt härligt med så mycket kommenterer. Tack för att ni tar er tid.