Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Marruschkka - El pueblo unido

<< < (4/8) > >>

Dividend:
Gillar detta. Och bra känsla i sången. Följer utvecklingen. (Jazztrumpet!)

Harmonica mike:
Tjoho Gurre å Marre.

Intressant detta.Blir inte riktigt klok på gurorna,ligger dom inte i kraftigt off synk? Typ baktakt eller.. :unsure:
Samplingar kanske,varvat med eget lir eller nåt..Lite kluven där..

Dock gillar jag själva grund ide´n som jag tycker Maria förstärker mycket bra(om än lite hög i volym)..Kan nog slipas lite till på denna,mestadels gurorna,då kommer nog jag att bli nöjd också  :)

Gott jobbat så här långt.

Mike

Gurano:
Eko: nä det bumlar mindre nu när sången är på. Jag sänkte guran lite å då blev det bättre. Roligt att du gillar

Divid: Kul att du gillar - to be continued

HM: Nä gurorna är inga samplingar, men det finns något ställe där fingrana inte riktigt hann med :)
Plockgurorna ska läggas om - bara för din skull HM - så du blir nöjd ;)

Ha det gott och tack för era tankar
Gurano

spacetrucker:
Oj... :lol:
Denhär var ju... ja... annorlunda. Intressant, hmmm, fänglsande är nog mer beskrivande.

Dock är jag kanske, men bara kanske  ^_^ av samma åsikt som Eko... kan hända Marre ligger lite för högt... kanske

Space

Marruschkka:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.12.2009, 15:21:13 ---Tjoho Gurre å Marre.

Intressant detta.Blir inte riktigt klok på gurorna,ligger dom inte i kraftigt off synk? Typ baktakt eller.. :unsure:
Samplingar kanske,varvat med eget lir eller nåt..Lite kluven där..

Dock gillar jag själva grund ide´n som jag tycker Maria förstärker mycket bra(om än lite hög i volym)..Kan nog slipas lite till på denna,mestadels gurorna,då kommer nog jag att bli nöjd också  :)

Gott jobbat så här långt.

Mike

--- Slut citat ---

Hellå där Micael :D
Jag får oxå nån känsla av att gitarrerna ligger i baktakt lite grann..så var det inte när jag la sången..hmm..det ordnar Gurano till ;) Kanske jag är lite stark här, återigen en mix-fråga.

--- Citat från: Dividend skrivet 13.12.2009, 23:17:56 ---Gillar detta. Och bra känsla i sången. Följer utvecklingen. (Jazztrumpet!)

--- Slut citat ---

..tack du.....och jazz-trumpet..kul idé..vad säjs om det Gurano..får du till det så vore det ju skoj :)

--- Citat från: Eko skrivet 13.12.2009, 21:09:02 ---Tycker inte att det bumlar så mycket om nuvarande version, intressant fingersättning tror jag bestämt hur kommer man på sånt i bilen? Marres röst passar bra och det är väl det som gett ännu mer latinskt på denna, har för mig att jag hann lyssna på instrumentalen.
Gott mos internationellt så det förslår.

Kanske men bara kanske ligger Marre lite för högt på nåt ställe eller kanske kanske passar det jäkligt bra, jag har inte bestämt mig för vad jag tycker riktigt.

--- Slut citat ---

Jag tycker oxå bumlandet försvann rätt mycket i den senaste mixen. Jag är nog en aningens för stark..det fixas nog..tack oxå för dina fina ord om internationellt sound, det gjorde så mej glad :)

--- Citat från: spacetrucker skrivet 14.12.2009, 19:05:17 ---Oj... :lol:
Denhär var ju... ja... annorlunda. Intressant, hmmm, fänglsande är nog mer beskrivande.

Dock är jag kanske, men bara kanske  ^_^ av samma åsikt som Eko... kan hända Marre ligger lite för högt... kanske

Space

--- Slut citat ---

Jo...så är det nog..för stark här.Tack för din fängslande upplevelse Spacetrucker...du hann precis före mej..så jag lägger in din kommentar här oxå..hihi!!

Lite kvar på denna..men kul är det under resans gång, så skönt med feedback, himla fint med synpunkter..me like :rolleyes:

Det var lite kul..när jag fick höra den här så associerade jag till de latinamerikanska folkens kamp..Nicaragua..Chile..m fl orättfärdigt behandlade folk..och minns demonstrationer..och vackra slagord..så det är en nostalgi-tripp för min del ackompanjerat av Guranos vackra gitarrer :P

Tack för det Göran :D

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion