Alltså enligt mig är det helt OK att vissa kommenterar mer och vissa kommenterar mindre.
Jag själv brukar ibland kommentera mycket, ibland lite. Men jag skulle inte vilja känna mig tvungen att kommentera.
Folk på forumet är olika helt enkelt.
Det är ungefär så jag tycker också.
- Tråkigt att låttråden drog iväg till ännu en diskussion om detta heta ämne. Eller ja, det blev ju tre ämnen då

Jag känner ingen vidare lust att rada upp alla anledningar till att jag varit mindre aktiv på låtkommenterandet på senare tid men jobb, renovering, sång, barn, sjukdom, mycket blir det. Lite för mycket blev det faktiskt. Och då prioriterar man. Jag har dragit ner på vissa grejer för jag räcker helt enkelt inte till. Måste man känna att man ska behöva förklara sig? Jag tycker det är synd om man ska behöva känna att man kanske inte ska lägga upp fler gränslandslåtar för att det blir sånt ståhej. Om jag inte missminner mig så
får man lägga upp färdiga demon. Finns inga regler skrivna när och om man får eller inte. Men det är en annan diskussion. Vi har inte direkt bumpat låtarna och tjatat om kommentarer heller, och vi har nog alltid skrivit att låten är klar men att man får ge tips,och att dom mixas vidare
sen om det skulle bli aktuellt. Jag älskar att göra musik, ja sjunga då, uppskattar som tusan att lyssna på andras låtar, och slänger iväg en kommentar nu och då om än rätt sällan. Hoppas det gör mig lika välkommen som alla andra här. Show off, ja om det är att man gärna vill att ni ska få höra våra låtar som vi är så glada för så, kanske man kan kalla det så

Hur som helst, en gör så gott en kan, i all välmening.
Nu är det nog tack och godnatt efter en hektiskt kväll med skjuts till och från träningar, barn som inte kan somna, städa, läsa på kr, slipa och spackla (fy fan för att slipa och spackla), testa sjunga om den här låten, tvätta.. yes. Hej o hå.
Vad sägs, kan vi inte låta tråden återgå till vad den var menad för?