Ja det var ett brusigt kök Jäkligt cool låt!..blir ju nästan sugen på att göra en remix Du sjunger riktigt bra, kan dock tycka att det blir lite väl mycket vibrato på ett par ställen, annars kanon och arret funkar utmärkt.. /C
Hehe, ja det är väl snarare det att det står tre datorer precis intill mig här...
Remixar är alltid skoj
Kul att du gillar sången, spontant så håller jag även med dig om vibratot, ett visst "pain" i andra versen blev lite överdrivet kan jag tycka. Om jag inte minns fel. Tack iaf C.
Snyggt Freddy!
Fina harmonier - minner en del om Sting
Bra sång - jättefin röst du har
Tycker att låten har precis rätt form - kanske en låt som avslutar en skiva?
Nice, nice!
Tack Cykeln! Hade ingen tanke på sting här, men det är en kul referens som jag så klart gillar väldigt mycket. Låten ligger nog lite mitt i, som ett avbrott i allt annat episkt
Tack så jättemycket Cykeln!
Va fasen Freddy har du inte fixat en ny inspelning ännu brusar ju som tusan fortfarande. Skitfin låt som behöver brusreducering (omsjungning på annat ställe än ett kök) Kom igen nu...........
Tja Eko, bra att du håller koll på mig. Jag vet att jag inte är snabbast med att uppdatera låtarna mina, men det är massa andra låtar nu så klart. Kommer dock tillbaka till denna! Får fundera lite hur jag ska placera allt dock
Tack mannen.
En riktigt bra låt. Tycker känslan i sången är sådär utanpå lixom, och tonspråket gillar jag verkligen.
Inandningar och så ÄR ju lite trassligt, men om de bara tar ner tillför det massa. Tror miken skulle må bra av lite stoppning runt om
Sting ja.... ja det är nog så att det är där liknelsen jag letat efter finns. lite samma melankoliska val av toner, lite samma ansats i sång kanske? ja.
Skitbra. skitbra
Emu, känslan utanpå? Hoppas det är en bra grej?
Inandningarna kommer jag minska som du säger, iaf på mp3:an
Kul att du också hör stingen i detta.
tackar. tackar