Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Gränslös Jul

<< < (4/8) > >>

Clemens:
Snyggt lirat och sjunget  :) Hela paketet är proffsigt men tycker trummorna faller ur.. känns lite malplacerade..tycker även att denna melodi är lite annonym..låten lever på sitt proffsiga genomförande av alla.. Det som "sätter sig" för mig är ydderf:s sång.. finns lite magi där...  :) 

MacTS:
Superbralåt och genomförande, håller med flera andra att låten får en extra dimension i och med att ni sjunger alla tre!

bjurte:
Riktigt proffsig produktion det här,känns ju knappast som en Demo!!.
Finurlig text och vacker melodi..
Men jag håller med om att Åsas röst låter lite innstäng/burkig när hon sjunger solo i början som någon annan skrev ovan..
Sedan när alla sjunger tycker jag att den känslan försvinner.

ydderF:
Hoi hoi, tackar tackar!!

Jag har spelat trummor på den här, och är den första att säga att jag är ingen trummis :)
( vänta, jag är väl nr 2 att säga det :lol:)

equality:
Gränslöst proffsigt, vackert och passar utmärkt att ni sjunger alla tre. Mycket bra sång dessutom från alla. Jättesnygg refräng och mycket fin text. Arr och mix perfekta i mina lurar. Jag ser vajande cigarettändare, tänker lite på We are the world och låten svävar så där alldeles lagom utan att bli för sentimental eller Disney-aktig. Jag är med till 100%... de första 3½ minuterna! När låten går över i Stilla Natt blir det lite för mycket för mig, sorry. Trots ett fyndigt ackordval i detta avsnitt skulle låten gärna fått avslutas värdigt innan. Så tycker jag NU men kommer det snö på julafton tar jag kanske till mig den sista minuten också när jag tuggar på sötmandeln i julgröten. Får jag bittermandeln vet i sjutton... :huh: :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion