Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Gränslös Jul

<< < (3/8) > >>

ydderF:
Tackar tackar!!
Det med trummorna är nog en smaksak.. Jag tycker dom ska vara så.. De-esser'n är på, och jag tycker lead vokalerna låter som dom ska.
Men på reffet så kan jag höra ett par gånger att ess'en blir lite jobbiga. Tror det är köret..

Plinka:
En låt som man bara blundar och njuter(och ryser) av! Det har ni gjort riktigt bra! Man liksom svävar med den här låten  :)
Har lyssnat på några jullåtar nu, och börjar med spänning se fram emot den underbara julskivan!
Doch har jag också lite ont av de vassa essen i mina lurar.

MaxB:
> Åsa sjunger en del, Freddy tar vid och sedan kommer känslan från Cykeln

Oslagbart. Lyssnade på lunchen. Mitt tips är att ni provar detta flera gånger. Det är så skönt att höra och en extra njutning då nerven från Cykelns röst kommer in.
Cykeln = kvalité !

Ville bara informera om de!

Kenta K:
Jag ryser... På alvar.. Länge sen någon på KR fick mig att rysa... Vilken känsla ni har hittat!

Alla tre har så fantastisk fina röster så det är inte sant! MEN! Vad har ni gjort med åsa:s röst? lås upp den från vad det nu är som håller den tillbaka. Nån effekt som är en aning stärk. Hennes röst är vackrast naturlig. (tycker jag).
Annars har killarna i låten också fantastiska röster. En liiiiten sak bara. När stefan sjunger "skiftar" blir det för våldsamt i ljudbilden.
Annars har jag inte mycket att klaga på....

Ett fantastisk stycke musik från er tills oss. Och jag är tacksam... :wub:

ydderF:
Tack MaxB,
jag tycker det är fint og blir smigrad att du vil att Stefan och jag ska sjunga mer i Gränslandet,
men det kommer inte på tal!
Här är det Åsa som ska sjunga! Hon är Gränslandets röst. Gilla eller inte! ;)

Kenta K,
tack för fina ord. Jag är inte enig att Åsa låter innlåst.
Tvärt om, jag tycker hon har en fin plats i ljudbilden.
Är enig om Stefans "skiftar", men tycker inte det skadar nåt.. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion