Tja "gränslandet". Har inte läst igenom alla andra kommentarer här, så ursäkta om jag upprepar något.
Sjukt proffsigt när det gäller produktionen tycker jag. Det här kan ni, vem det nu är som mixar? Men det låter bra iaf!
Det enda jag reagerade på var att Åsa lät lite konstig här, beskurit lite för mycket med EQn? eller lagt till några konstiga frekvenser kanske?
Tyvärr tyckte jag inte musiken var lika intressant, men en schyst förpackning som sagt.
Versen gillar jag oerhört mycket, skön stämning och melodi. Sen kommer refrängen och det lyfter inget, som jag hade hoppats. Blev lite besviken på den, tyvärr.
Dock måste jag säga att jag gillar texten, grym text faktiskt. Stundtals riktigt intressant. Kul!
Versen där cykeln sjunger tog tag i mig mest, han har en talande röst, där känns det verkligen som en historia som berättas och inte bara en låt som sjungs. Mer plats åt CYKELN! Grymt mannen. Hade jag fått bestämma så hade Cykeln kört verserna på denna och sen hade ni andra kommit in och körat på refrängen!
Ta mig inte fel nu, ni andra sjunger grymt med på alla sätt och vis. Men det var något speciellt med cykeln och denna text

Blev lite mer originellt.
Kan väl kanske bero på att Åsa sjungit på ett 100-tal KR-låtar med eller något
Så...
Bra lirade instrument, jädrigt snyggt rattat när det gäller prod överlag. Önskar att man kunde ratta liknande proddar, grymt. Grym text med och mer plats åt cykeln!
Rock on gränslandet!