Ha! Vilken skön låt! Fint ljud och felfri snygg sång!
Har inget att komma med i tipsväg just nu, ska lyssna mer ikväll så återkommer jag om jag kommer på nåt då 
tack, tack
Tycker faktiskt att den första versionen var mycket bättre. Den var lite mer upp och glad:) För det är väl inte samma instrumentering längre? Å annan basgång?
Hehe.. Den funkade inte alls med sången som blev till efteråt. Men den versionen finns kvar om du vill leka med den. 
Ja jag gillade faktiskt den:) Tyckte den kändes lätt och bra på nått sätt. DU vet när man tänker "Ahhh fan! Varför var det inte jag som gjorde denna?"
haha, ja det är mitt fel, jag är totalt oförmögen att göra glada melodier

och jag kunde inte heller sätta text till den som fanns så det fick bli en egen slinga och då blev det som det blev, hade förstått om Mikael inte velat använda den men det ville han. så sorry för att jag tog bort det muntra =) men jag är faktiskt en glad prick ändå

Mycket bättre i denna versionen med sång. Bra sång dessutom o den packade tomten orkade tydligen inte vara med alls den här gången.

tack, tack,,, tomten sover ruset av sig ?
Carl bra jobbat, det låter gött tycker jag, det jag tänker på är att jag tycker mickes stämma ska upp något, sen kanske aningen mindre reverb på sången ? i slutet mellan dubbelreffen eller vad man ska säga så är där ett "may" med som nog ska bort. Instrumenteringen kan jag inte säga så mkt konstruktivt om.
bra jobbat, tack för att man fick va med och tack micke för snygg stämma !!!