Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Aettan- Climbing a mountain
Marruschkka:
Vilka små underfundiga toner som du leker kring med här..intressant stycke.
Har du tagit från samlingarna..guld-säcken alltså? ;)
Det här kan bli bra sväng med lite bas och annat finsliperi.
Ska bli kul att följa den här..basister hitåt nu!
/Marre
Harmonica mike:
Tjoho Göran.
Såg ditt nödrop om baslir..Skall försöka fixa det åt dig om musikinspirationen glimtar till.
Mike
Gurano:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.11.2009, 12:44:58 ---Vilka små underfundiga toner som du leker kring med här..intressant stycke.
Har du tagit från samlingarna..guld-säcken alltså? ;)
Det här kan bli bra sväng med lite bas och annat finsliperi.
Ska bli kul att följa den här..basister hitåt nu!
/Marre
--- Slut citat ---
Tack Marre, kul att du gillar - nä detta är inte från guldsäcken men lite inspirerat från densamma är det nog :)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.11.2009, 16:07:23 ---Tjoho Göran.
Såg ditt nödrop om baslir..Skall försöka fixa det åt dig om musikinspirationen glimtar till.
Mike
--- Slut citat ---
Fasen vad bra - du e efterlängtad :) Hoppas att inspirationen inte bara glimtar till - hoppas att det blixtrar
Ha det gott
Gurano
Eddi:
Ja det är ju verkligen studsrock detta... är det ett vedertaget namn på konstformen. Kul musik och medryckande verkligen - ska bli trevligt att få höra när HM gör bas också.
Låten inspirerade mig till att ta upp guran och hitta på lite studsgura i går kväll :D
Studsa på
Gurano:
--- Citat från: Eko skrivet 24.11.2009, 17:24:33 ---Ja det är ju verkligen studsrock detta... är det ett vedertaget namn på konstformen. Kul musik och medryckande verkligen - ska bli trevligt att få höra när HM gör bas också.
Låten inspirerade mig till att ta upp guran och hitta på lite studsgura i går kväll :D
Studsa på
--- Slut citat ---
Kul att inspirera till lite studsgura :D Stilen heter nog inte så men jag tycker att det passar ganska bra! Har själv lirat så till å från sedan 80-talet. I slutet av 80-talet fanns en musikkonstellation som hette Guitarsis där en polare till mig lirade 1 av de 10 gurorna. Detta var skitbra och om man råkar snubbla över en inspelning av dem så lyssna gärna - de har några häftiga partier med studsgura.
Ha de
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida