Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Aettan- Climbing a mountain

<< < (6/7) > >>

mahan:
Tjouuuuuuuuuuuuu!
Hjälper inte hur in i helsike effektiva musiker ni är så fattas det dom viktiht ääääääääär!!!
En liten solist som både fiser o svär,
kunde föra detta alster till en ny atmåsfär!

Bara att fråga ....  you know!

h.  johan

Gurano:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 29.11.2009, 02:49:34 ---Udda låt och kanske lite väl mycket gitarrer man produktivt...det är ngt parti som jag kanske tycker är lite för likt "Knight-rider-introt" men annars är det väl bra snidat!

--- Slut citat ---
Kul att du lyssnar. Jag förstår vad du menar men jag håller inte riktigt med om att det låter som Knight rider :). Den gamla goda 70-talsserien går ju nu igen på 6:an nästan dagligen, så jag har återigen hört den några gånger så jag vet hur den låter ;)

Ja det är mycket gitarrer - min intension...eller snarare inspiration var bandet Mountains sätt att sola på - därav mycket gitarrer

--- Citat från: mahan skrivet 29.11.2009, 03:12:12 ---Tjouuuuuuuuuuuuu!
Hjälper inte hur in i helsike effektiva musiker ni är så fattas det dom viktiht ääääääääär!!!
En liten solist som både fiser o svär,
kunde föra detta alster till en ny atmåsfär!
Bara att fråga ....  you know!
h.  johan

--- Slut citat ---

För att inte sakna det som viktigt är
är väl bäst att låta Johan fisa här....hehe ;)

Jo jag hade egentligen planerat för sång, vilket jag nämnt i några inlägg, men otålig som man är så pallar man inte att fråga folk hela tiden....men om du vill så får du gärna sjunga in en egen melodi och text om du tror att det får plats i denna korta låt

Ha de
Gurano

Gurano:
Jag som trodde att denna var klar - men icke  :D
Nu har stycket begåvats med sång från Aettan oxå.

Vad ska komma härnäst?  B)

Ha det gott
Gurano

Aettan:
Körer, var e brudarna  :D .

equality:
Känner mig som tillbakaflyttad till 70-talet. Det är gott. Tycker trummorna smälter in bättre nu också. Kul att höra A1:ans pipa igen. Olika akustiska rum på sång och instrument men en skitsak sammanhanget. Fina harmonier och ytterligare ett lyft med sång.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion