Forum > Demolåtar

Henrik - Knocking on heavens door m.fl.

<< < (8/10) > >>

Eddi:
Det är bra henke ser en tydlig framåttrend här - lyssnade på Lärkan också riktigt bra!
Kul

hogge:
tjena Bow..
Jag har aldrig kommenterat Dina inlägg eftersom jag inte vetat om Du har drivit med oss eller inte.. Nu förstår jag att Du hela tiden varit seriös och jag beklagar att jag ignorerat Dig..
 :(

Nåväl..
Ditt gitarrspel påminner mig om min egen utveckling och var jag befann mig för ca två år sedan.. Där finns ett stort behov av övning, absolut, men samtidigt måste jag säga att Du redan gjort stora framsteg sedan Du började på gitarrskolan..

Sångmässigt då.. Hmm.. Va faan.. Du kan ju sjunga Bow.. Förr har jag bara hört lite "fylle-hummande", men detta är ju sång.. Och t.o.m. bra sådan. Visst hoppas man att även den delan kommer att utvecklas. Men Din röst och Din ton funkar absolut. Får Du sen också bara lite bättre självförtroende och därmed vågar att ta ut svängarna lite så kommer det att bli kalas!!

Fortsätter Du på detta viset och med samma takt vad gäller framsteg så kommer Du att spöa skiten ur oss allihopa...

bow35:
Eko:  :)

Hogge:
--- Citera ---Förr har jag bara hört lite "fylle-hummande"...
--- Slut citat ---
Det "fylle-hummande" du hört har varit mitt sökande efter eget material och jag är rädd för att det inte är över.

--- Citera ---Får Du sen också bara lite bättre självförtroende och därmed vågar att ta ut svängarna lite så kommer det att bli kalas!!

--- Slut citat ---
Jo, jag hör att det låter ganska "tråkigt" när jag sjunger dessa texter även om jag är nöjd med att viss personlighet lyser igenom. Kort och gott, det är nog det klassiska att om jag övar mer, blir säkrare på materialet så vågar jag också ta ut svängarna mer.

Tack för feedback.

mahan:
Tjou BOW!
Du e ju mannen som verkligt har en riktig musik iver. Kul att lyssna på dina alster när man hör hur du utvecklas dag för dag!
Sanningen att säga så väntar jag ivrigt på den dag när du släpper en låt med både gitarr bas o trummor! Att lära sig lira ett instrument tar ju flere år, så det e bara att stå i och feja på. Det som jag mest ser fram emot är en sång där du helt och fullt kan koncentrera dig på sjungandet för du, du har en snygg sångröst!

Bara att fila på, du ska veta att du har hela Kontrollrummets gäng som stöder dig! :)

h.  johan

bow35:
mahan:
--- Citera ---Det som jag mest ser fram emot är en sång där du helt och fullt kan koncentrera dig på sjungandet för du, du har en snygg sångröst!

--- Slut citat ---
Jag tror gitarren hjälper mig att utveckla sången också. Jag får något att stödja mig på med gitarren. Sen tror jag att det är som hogge säger det där med självförtroende och ta ut svängarna.

Tack för allt självförtroende ni är med och bygger!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion