Forum > Färdiga produktioner

De Gränslösa - Fet Liten Måne

<< < (4/7) > >>

stensdotter:
*hahaha*
Underbar liten pärla som gjorde mig glad såhär på måndagslunchen :-)

ydderF:
Men oj, så många koselige kommentarer!

Tusen hjertlig takk skal dere ha ;)

Kon-trollet och Hellpig,
jag ville ha ett sjuttitalls komp til detta, så derfor har jag lagt knusktorra trummer och elbas.
Tycker det var en cool fusion av lite cabaret och sjuttitalls "disco" ljud :)

Vi är jo trots alt De Gränslösa :lol:

equality:
Gränslöst kul och bra! Perfekt musikalisk tolkning av den rumlande texten, som är super och slås möjligen bara av den gränslösa blandningen av olika olika decenniers musikstilar. Jag menar man hör ju allt från 20-tals Charleston till Bill Haley!  :lol: Favoiritpartiet är de två sista fraserna av refrängen 01:08-18 med walking bass på A7 och E7 eller bara kvartarna (eller vad de nu kan heta). Jag tycker det är supercoolt! Helgjutet!  :D 

cykeln:
hackeman
Stort tack för det!   :wub: Jag rodnar
Det mesta av äran för detta tillfaller dock Freddy som är magisk

stensdotter
Tack - känns härligt att delta i något som gör någon glad!

equality
Håller med om Freddys musikaliska tolkning - En fröjd att vara med här!
Tack!

ydderF:

--- Citat från: equality skrivet 24.11.2009, 21:27:24 ---Gränslöst kul och bra! Perfekt musikalisk tolkning av den rumlande texten, som är super och slås möjligen bara av den gränslösa blandningen av olika olika decenniers musikstilar. Jag menar man hör ju allt från 20-tals Charleston till Bill Haley!  :lol: Favoiritpartiet är de två sista fraserna av refrängen 01:08-18 med walking bass på A7 och E7 eller bara kvartarna (eller vad de nu kan heta). Jag tycker det är supercoolt! Helgjutet!  :D 

--- Slut citat ---

Tusen takk, EQ!!

Bas är så otroligt roligt at spela, tycker jag!! Man skapar faktisk väldigt mycket stämning med det instrumentet.
Har ett önske om att lära mig ståbas, men vi får se.. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion