Hej å hej å hå, dax att vakna till och skriva någon rad kanske

Man får lida för när man inte är med i matchen och följer svaren, blir så omständigt när man ska skriva några rader till svar haha.
Nåväl!
Asti, tack ska du ha -jag håller med dig, så fin text och arr.. den är underbar att sjunga!
MaxB - Mama Mia, tack ska du ha!! Jaja, jag lyda Tonis råd, jag känner mig hemma i Gränslandet! Trivs som tusan med att sjunga den här typen av musik märkte jag

Texterna och Freddys spelande och känsla för melodier är ju makalöst bra måste jag säga.
Eq - kul läsning! Ja en klassiker va? Jag föll direkt för text och arr.. "Flyr"..hm, jag vet inte jag, jag sjunger ju ordet, har lyssnat igen och jo, jag hör ju. Fast jag vet ju att jag sjunger flyr haha. Det är inte det där infernaliskt retsamma lilla visselljudet på f:et som förvillar dig då?

Freddy - äsch...! [rodnande smiley]

och Tack!

Dividend - du säger också klassiker, en klassiker är man ju glad att delta i! Och ja, som jag skrev nedanför här, jag vette sjutton vad jag tycker om att lägga på nåt mer... men det är ju inte jag som bestämmer, fast jag kan också vara rätt envis

Jugas - här stötte vi på motstånd

Jag är ju riktigt svag för låten som den är, samtidigt som jag förstår din tanke. Dels är det inte riktigt riktigt likt Gränslandet och kanske skulle låten lyfta med nåt instrument till.. men då blir det inte samma låt, så känner jag nu iallafall. Men jag kan mycket väl ändra mig om jag hör den med lite mer utfyllnad. Vi får se om det blir nåt mer

Diplomatiskt svarat va?
tsm - ja men hej du, det var kul att du tittade in och skrev en.. eh, kommentar

Rasistiskt?? Det var väl isf din första tanke då, det vet väl alla att Vindöga är ett fönster?

Lyssnade du på låten nångång?
Eko - glad att du gillar låten

som jag skrev förut.. jag vet inte vad jag tycker riktigt. Synd att lägga på nåt mer på det här nakna vackra arret på nåt vis. Men man vet ju aldrig..
/japp, fortfarande lika lycklig över att vara en del av det här samarbetet.. vilka killar man har att göra med alltså!!
Och jag är väldigt svag för den här låten som sagt. Texten berör och musiken är så fin. Mittenpartiet när Freddy körar tröttnar jag aldrig på, det är så fint! Vad blev det här nu, sjätte låten.. Nej sjunde! Vi är rätt effektiva haha, kemin stämmer

Vi har ju gjort en jullåt också och jag tycker den är såå braa haha! Så jag är lite som ett barn "ska vi lägga ut den snart"?
Tack ska ni ha ni som lyssnat och skrivit, jag ska väl ta och vakna till lite jag här också. Man hinner inte med allt man vill alla gånger.
Ha det bra!