Tjou Ängrymäään!
Nu e jag väldigt besviken över sånginsatserna i jämförelse med kompet. Kompet kommer lätt upp i internationella mått medan sången...... blir liggande i blöt snö i töööö och blöööööter ner byxa o yxa med rostfritt bett.... Och som pricken på iiii:t så avslutas låten med en smaklös fadeout.... comeoooon guys!!!!
När kompet e så tätt som ett fisknät och arret är som en juvel utan sans då måste sånginsatsen vara nära diamantens glans! Nu har ni allt ni behöver för en strålandde "vals", så använd er insats till att vårda er "hals".... vafalls....
Alldeles underbart samarbete med potential till de tusende lyzznande låtbörjan och riffen som sitter bättrre än AcDc genom tiderna... så lite mer jobb på sångutförandet och ni ligger höögt på listorna... tro mig! Kompet sitter som sådant med riff och guralir inklusive orgelhimmelen som späck på spätt, Waw Waw soolot e kalaaas. Så lite mer jobb med mixen, framförallt sången så har ni det!
Min kritik baserar sig alltså inte på sången swom sådan (den e skitsnygg) utan hur den e mixad till låten. Allt låter nu redan swnyggt men med lite mer ansträngning så ligger ni på EU-toppen!
DENNA LÅT ÄR EN PÄRLA!
RÅSK ÄND RÅLL boys!

h. Obbnäs guuben