Forum > Färdiga produktioner

Uriah feat. Hogge - TheWrath

<< < (6/16) > >>

egghuvud:
Vet inte var alla ZZ asociationerna kom ifrån. Tyckte nog mer att det lät klassisk rock än bluesrock.  Behöver du bättre trummor så kan jag testa och banka lite på mina miditrummor.
egg  :)

bjurte:

--- Citat från: egghuvud skrivet 18.11.2009, 17:17:06 ---Vet inte var alla ZZ asociationerna kom ifrån. Tyckte nog mer att det lät klassisk rock än bluesrock.  Behöver du bättre trummor så kan jag testa och banka lite på mina miditrummor.

--- Slut citat ---
Funkar Map:ingen på dom mot Superior 2.0 ??
I sådana fall skulle det vara skit skoj att få en Hemmabankad Miditjosan att experimentera med. :wub:
Och jag håller med,hade inga ZZ vibbar förens det började tjöötas här. Huvudriffet var väl igentligen mest inspirerat av Angus... :huh: 

egghuvud:

--- Citat från: uriah skrivet 18.11.2009, 19:20:40 ---
--- Citat från: egghuvud skrivet 18.11.2009, 17:17:06 ---Vet inte var alla ZZ asociationerna kom ifrån. Tyckte nog mer att det lät klassisk rock än bluesrock.  Behöver du bättre trummor så kan jag testa och banka lite på mina miditrummor.

--- Slut citat ---
Funkar Map:ingen på dom mot Superior 2.0 ??
I sådana fall skulle det vara skit skoj att få en Hemmabankad Miditjosan att experimentera med. :wub:
Och jag håller med,hade inga ZZ vibbar förens det började tjöötas här. Huvudriffet var väl igentligen mest inspirerat av Angus... :huh: 

--- Slut citat ---

Jodå. Jag kör med Superior 2, fast jag brukar använda Gm standarden äsch jag pm:ar dig....

bjurte:
Nu med nyproggade trummor,funkar dom?? Lite för högt mixad jag vet,dom ska ner litegrann..
Och när nu 'MAHAN' verkar ha försvunnit från Planetens yta :huh:,så får jag väl ställa frågan om Sånghjälp igen  :rolleyes:

MaxB:
Grymt skönt proddat och bra lir!
Hoppas du får respons från nån sånggubbe!
Och hoppas inte alla tycker det låter så bra att de inte törs prova att sjunga till det!
För det låter riktigt bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion