Forum > Färdiga produktioner

Gurano, H mike, Marruschkka - Let it go

<< < (4/15) > >>

hogge:
Jodå, det är jag igen.. Förlåt mig... Men GUD!!! Jag älskar verkligen låten.. Den är ju hur fantastiskt som helst.. Jag fattade inte det vid första lyssningen (förlåt mig!!!).. Sån här musik vill ju jag också kunna göra...
 :wub: :wub:

hogge:
Joså, jag är kvar..  :P
Men vad "Stress" anbelangar så var det nog mer Rockabilly än punk (enligt mig). men det betyder ju på intet sätt att det var dåligt...

Gurano:

--- Citat från: hogge skrivet 14.11.2009, 05:17:22 ---Joså, jag är kvar..  :P
Men vad "Stress" anbelangar så var det nog mer Rockabilly än punk (enligt mig). men det betyder ju på intet sätt att det var dåligt...

--- Slut citat ---
Nä punk e det inte men åt det punkiga hållet i alla fall :)

--- Citat från: hogge skrivet 14.11.2009, 04:38:39 ---Jodå, det är jag igen.. Förlåt mig... Men GUD!!! Jag älskar verkligen låten.. Den är ju hur fantastiskt som helst.. Jag fattade inte det vid första lyssningen (förlåt mig!!!).. Sån här musik vill ju jag också kunna göra...

--- Slut citat ---
Ääääääähh, du e bara full  :lol:

.... Kul att du gillar´t
och apropå ditt sångbidrag så har du nu ett PM

Vi hörs (högt)  ^_^
Gurano

hogge:

--- Citat från: Gurano skrivet 14.11.2009, 13:07:26 ---
--- Citat från: hogge skrivet 14.11.2009, 04:38:39 ---Jodå, det är jag igen.. Förlåt mig... Men GUD!!! Jag älskar verkligen låten.. Den är ju hur fantastiskt som helst.. Jag fattade inte det vid första lyssningen (förlåt mig!!!).. Sån här musik vill ju jag också kunna göra...

--- Slut citat ---
Ääääääähh, du e bara full  :lol:

.... Kul att du gillar´t
och apropå ditt sångbidrag så har du nu ett PM

Vi hörs (högt)  ^_^
Gurano

--- Slut citat ---

HAHA... Näerå. Inte så farligt full faktiskt.. Har legat i sängen (p.g.a. feber) idag och lyssnat på denna ett flertal ggr, och den är faktiskt riktigt, riktigt skitbra!!!

Jag ska läsa PM nu!

Dividend:
Gillar detta, musiken påminner om sån här "bitpop" fast med gitarr osv, och mer avancerat. Bra bitpop alltså..

Sången verkar kunna sättas bättre, men bra känsla i ansatsen hogge!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion