Forum > Färdiga produktioner
Gurano, H mike, Marruschkka - Let it go
Gurano:
Ny är den färdig - så här blev den!
LÅTNAMN: Let it go
ARTIST/GRUPP: Alla instrument gjorda av Gurano, förutom bas som spelades av Harmonica Mike,
sång är sjungen av Maria Marruschkka
GENRE: Transös
FILLÄNGD: 2:15
KOMPOSITÖR: Gurano
EV. MEDVERKANDE: Gurano, Harmonica Mike, Maria Marruschkka
INSPELNINGSÅR: 2009/2010
FORMAT: mp3
Hej
Har sedan igår gått igenom gamla demokassettband från 80-talet och blivit en smula nostalgisk ^_^. I ren inspiration spelade jag in detta utkast idag och......tja.....jag vet inte - det påminner mycket om sådan musik jag gjorde på 80-talet (fast lite mer upphottat).
Sitter just nu med sunkiga hörlurar och simpelt ljudkort så jag kan inte höra nivåer så bra, när jag mixar.....(suger säkert)
men är stycket något att färdigställa? Funderar på att lägga till och dra ifrån lite grejor i låten.
Jag skulle oxå behöva en go transbas så om någon av er duktiga musiker vill prova så säg till :)
Ha det
Gurano
Gurano:
--- Citat från: Gurano skrivet 13.11.2009, 03:39:38 ---.........men är stycket något att färdigställa? Funderar på att lägga till och dra ifrån lite grejor i låten.
Jag skulle oxå behöva en go transbas så om någon av er duktiga musiker vill prova så säg till :)
Ha det
Gurano
--- Slut citat ---
Ja ni är inte lätta att dra synpunkter ur ibland :unsure:
men tyck gärna till om vad som bör ändras, läggas till osv - ja det gamla vanliga alltså.
Tacksam för råd
Gurano
hogge:
Nääee.. Detta duger inte Gurano.. Alldeles för lite punk över det här...
Men egentligen så tycker jag att det är riktigt häftigt.. Men i nuvarande form blir det lite för långrandigt, enligt min smak.. Men samtidigt kan ju en sångslinga vända "upp & ner" på allt..
Jag tror det kan bli ett spännande alster med lite mer omsorg.. Kör på..
Gurano:
He he
Jo detta e nog så långt ifrån punk man kan komma - mitt punkalster kommer nog vad det lider - du får tåla dig Hogge ;)
Långrandigt å långrandigt .... nja jag vet inte - stycket e bara 2 minuter långt så jag tycker inte att det hinner bli det riktigt.
Men jag håller med dig om att en sångslinga kan förändra en hel del - kanske du vill prova att hitta en slinga och sjunga in ?????
Du är välkommen i så fall ;)
Man ska se stycket som ett utkast - jag vill gärna ha en go bas å lite annat oxå!
Tack för komment
Gurano
Gurano:
Å du Hogge
Du får kanske se min låt stress åt det lite rockigare punkiga hållet - lyssna på den om du inte hört den ;)
G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida