Forum > Demolåtar

Hogge - Punkprojekt nr 3 (jag är ledsen Harmonica-Mike)

<< < (6/7) > >>

hogge:
Tack!!!
Va oerhört positivt.. Det är såna inlägg man borde starta varje ny dag med.. Blev jätteglad..
Så snart inspirationen återkommer så hoppas jag få historien klar.. Visserligen så är det refrängen som just nu är det stora bekymret, men även texten behöver bearbetas...

Tack igen!!

hogge:
Nu har jag en refräng som jag tycker funkar.. Kanske ska det där "ojandet" bytas ut mot något annat så småningom? Men detta är verkligen ett långdraget projekt (till viss del kanske beroende på sjukdom), och trots detta så vet jag ändå inte hur jag ska komma vidare... Hmmppfff..
 :wacko:

Så att Ni slipper backa. Här är den:
[mp3=200,20,0,]http://www.neldehof.se/music/Ny_punk_091110.mp3[/mp3]

flabb:
Den refrängen funkar bra, fast allt flytar ihop i en ljudmatta tycker jag, svårt höra sångtexten, men så kanske det skall vara?  :)

hogge:
Va kul att Du tycker det funkar (phu!).. Har nött och nött med olika alternativ men inte hittat "hem".. Men denna tror jag kan bli den som får vara kvar..
Det där med ljudmatta har jag inte tänkt på (får lyssna en gång till), men det ska säkert vara så  :P

zorrow:
Hej, nu kom jag in lite sent i tråden men visst funkar refrängen och drivet är bra. Jag tycker att mixen är lite basfattig och att sången är för hårt skuren plus att den ligger lite högt. Punka på!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion