Forum > Demolåtar
Hogge - Punkprojekt nr 3 (jag är ledsen Harmonica-Mike)
hogge:
--- Citat från: flabb skrivet 15.11.2009, 11:37:58 ---Haha vilka hysteriska smurftrummor, pukor o cymbaler på uppåttjack :lol:
Annars låter det väl hyfsat punkigt, men jag tappade koncentrationen för det lät så kul med trummorna,
kanske för tidigt på förmiddan för mig detta ^_^
Edit: det är nog bara en nivågrej, sänk volymen på de små kastrulllocken som är pannade och minipukorna så de inte distraherar så? :)
--- Slut citat ---
Tack Flabb! Hehe.. Jojomen.. Det är en liten trimmad trummis jag hittat :P
Men personligen så gillar jag ju verkligen de där vassa cymbalslagen.. Men jag ska titta på det och fundera lite.. Kanske kan jag hålla med om att volymen på dom måste sänkas en aning..
hogge:
--- Citat från: uriah skrivet 15.11.2009, 15:23:20 ---Men den stoora frågan är ändå,vad hände med Flickstakarn?? :lol:
Komm igen,vi kräver att få veta. ;)
--- Slut citat ---
HAHA.. Du är kul Du!!
Du ska få veta så snart jag får mer information.. För tillfället har utredningen, som man säger, kört fast. Men det är på intet sätt ett s.k. "cold case", utan vi jobbar vidare förutsättningslöst och hoppas att vi snart ska kunna ha ett svar på vad som hänt och varför..
Eddi:
Fullt ös Hogge men är det punk? Har för mig att jag inte gillade punk - detta gillar jag - kan det vara åldern eller. Och just det vad hände med tjejen fick hon plakatet i huvet eller nåt?
Ska bli kul att höra utvecklingen av denna.
hogge:
Hej EKO & stort tack!
Punk? Njaeee.. Det är det väl knappast. Men lite av punkens spelglädje finns det ändå där, kan jag tycka.
Vad som hände med tjejen? Jaaaee.. Jag hoppas att vi alla ska få veta det inom kort.. Vi, som jobbar med utredningen, har vissa lösa trådar som vi just nu följer upp.
^_^
equality:
Gillar din frenesi och energi! Texten öppnar ju en dammlucka av frågor och tankar. Det verkar som du verkligen har en historia att berätta som är viktig och berör. Fortsätt för böveln! Snyggt allt annars! Fin melodi!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida