Kontrollrummet

Mina uppladdade demon?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Boxcutter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
    • Visa profil
Hej!

Jag har sett att folk har en uppsjö av demon som man kan spela inne på deras profil. Jag skäms över att jag inte lyckats få till det själv, hur gör man? Jag har sökt lite på forumet men inte hittat någon som säger hur man gör eller hur det går till.

/Daniel


Utloggad flabb

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 275
    • Visa profil
Tror de hamnar där automatiskt om man laddat upp demo till 'färdiga demon'(?)
Jag har bytt signatur och kallar mig nu "Mats": http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=1531


Utloggad Boxcutter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
    • Visa profil
Jag tänkte att det kunde vara något sånt, fast det har inte uppdaterats. Jag antar att det kanske görs manuellt, eller att något är fel.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tror de hamnar där automatiskt om man laddat upp demo till 'färdiga demon'(?)
Jepp så är det.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad tsmalmbe

Alla låtar som är uppladdade på Kontrollrummet server inom färdiga demon syns i spelaren, per automatik.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Jag tänkte att det kunde vara något sånt, fast det har inte uppdaterats. Jag antar att det kanske görs manuellt, eller att något är fel.

Har du något exempel på låt eller låtar från färdiga, som inte syns där som "inte uppdaterats"?
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Boxcutter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
    • Visa profil
Jag tänkte att det kunde vara något sånt, fast det har inte uppdaterats. Jag antar att det kanske görs manuellt, eller att något är fel.

Har du något exempel på låt eller låtar från färdiga, som inte syns där som "inte uppdaterats"?

Jag har hittills laddat upp tre låtar och ingen av dem syns där! Den första laddade jag upp för 2 - 3 veckor sen och den har ännu inte hunnit "uppdateras". Jag har säkert gjort något fel!


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hej
När du skapat en tråd på Färdiga så laddar du upp låten till KRs server genom att gå in på Fler alternativ i ditt redigeraläge. Det räcker inte att länka in din demo för då syns den inte under din profil - du måste alltså ladda upp den under ovan beskrivna :)

Hade själv problem med det innan det funkade för mig (tja eg innan jag fattade hur det var :) )

Ha det
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Boxcutter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
    • Visa profil
Ah! Tack Gurano. Jag insåg inte att det gick att ladda upp låtar till forumet, utan länkade mina låtar till en annan sida. Nu fungerar det, utmärkt!