Nåt med lite mer än gura och sång har jag nog gjort men den här låten jag pratar om är en demolåt som följer med Logic.
Här är en med lite mera
http://www.youtube.com/burninsven
Här är lite fler med lite av varje 50 - 60 låtar av varierande kvalité
http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=189508
Tex Mommas Buick är väl nån slags countryrock
Endless Love nån slags blues rock alternative eller nåt ja osv
Nja avancerat vet jag inte vitsen med mac är ju att har du en dator som fixar flera grafikkort (eller en dator med ett grafikkort med två kontakter) så är det bara att stoppa i dom och sätta i sladdarna och så funkar det.
Hittade som sagt en dator på återvinningen och biten som man är så smugglade jag med den hem trots att man inte får

. Väl hemma så tänkte jag fan den här ska igång på osx och det gick faktiskt. Sen tänkte jag hur funkar den med musik hmm det kan ju aldrig gå, nåväl jag lånade processorn och grafikkortet från en annan dator och dunkade dit två gig minne som jag oxå lånade från en annan dator iom att det satt en kass 512 mb sticka från början. Som regel är det proppen, minne och grafikkortet som är nålsögat. Den funkade förbaske mig, den kommer inte ens i närheten av din mini men kanske runt 40 - 50 % så det är ju inte så illa ändå. Glad i hågen så köpte jag då en propp och ett grafikkort på tradera för under 400 spänn ink frakt och 1 gig minne för 345 spänn på nyöppnade Netonet inne i Linköping. Summa summarum under tusenlappen och fixar kanske typ 10-15 spår med Mixbus. Mixbus är lite i halvbeta ännu så det är nog därför som det är lite tungt för en gammal hink som den här men på en dator med en flerkärnig processor så går det nog inte att hitta bättre musikprogram för under 800 spänn. Är du inte i behov av midi så kan jag varmt rekommendera att kolla upp Mixbus men vänta med köp till Snow Leo versionen kommer den funkar si så där på SL faktiskt.
Mixbus tycker jag låter bättre än Logic och vid mix kommer man snabbare i mål på nåt sätt.
Nåväl kolla upp det själv om du vill googla på Harrison Mixbus och checka deras youtube video.
Nu kör jag återvinningsdatorn med två skärmar (funkade skitbra med det nya grafikkortet, bara i mät och så funkade det) och ska precis leka in en låt på den.
Ha det bra