Forum > Demolåtar
The Blue Dragon - Fish or not fish
mixuz:
Kul låt! Bra morgonmusik.. :) Hur får man till en sådan computerröst?
Marruschkka:
Vilken skön wacko-muzika..den här blev jag på gott humör av :D
Kul med sånt här spejs..snyggt gjort :P
Kanske körerna är lite starka, den enda liiilla haken då.
/Marre
Avslappnad:
--- Citat från: mixuz skrivet 06.11.2009, 15:09:26 ---Kul låt! Bra morgonmusik.. :) Hur får man till en sådan computerröst?
--- Slut citat ---
Tack mixuz! :)
Rösten kommer från Kontakt 4 och handlar om någon drake, tror att det är puff the magic dragon...
--- Citat från: Marruschkka skrivet 07.11.2009, 12:13:08 ---Vilken skön wacko-muzika..den här blev jag på gott humör av :D
Kul med sånt här spejs..snyggt gjort :P
Kanske körerna är lite starka, den enda liiilla haken då.
/Marre
--- Slut citat ---
Tack Marre! :) Jag håller med, de är för starka, ska fixas till tillsammans med lite annat jox.
mahan:
Tjou Avslappnade Dragonen eller....
Jisses när man får gissa sig till vem som utför vad alstret innehåller, så please lite mer info i trådbörjan ;)
Sparkar igång spelaren och blir meddragen genast från början. Medryckande rytmiskt arr från början hjälper till att hålla liv i låten som med alla fina ingresser kunde vara ännu längre. Bra balans mellan övergångarna, och tillomed pratdelen får godkännt denna gång!
h. johan
Avslappnad:
--- Citat från: mahan skrivet 08.11.2009, 01:02:29 ---Tjou Avslappnade Dragonen eller....
Jisses när man får gissa sig till vem som utför vad alstret innehåller, så please lite mer info i trådbörjan ;)
Sparkar igång spelaren och blir meddragen genast från början. Medryckande rytmiskt arr från början hjälper till att hålla liv i låten som med alla fina ingresser kunde vara ännu längre. Bra balans mellan övergångarna, och tillomed pratdelen får godkännt denna gång!
h. johan
--- Slut citat ---
En Avslappnad Dragon? Låter som något från Hogwarts! :lol:
Kul att du gillar, tack för lyssning och återkoppling maha! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida