Forum > Demolåtar

The Blue Dragon - Fish or not fish

<< < (3/5) > >>

mixuz:
Kul låt!  Bra morgonmusik..   :)  Hur får man till en sådan computerröst?

Marruschkka:
Vilken skön wacko-muzika..den här blev jag på gott humör av :D

Kul med sånt här spejs..snyggt gjort :P

Kanske körerna är lite starka, den enda liiilla haken då.

/Marre

Avslappnad:

--- Citat från: mixuz skrivet 06.11.2009, 15:09:26 ---Kul låt!  Bra morgonmusik..   :)  Hur får man till en sådan computerröst?

--- Slut citat ---

Tack mixuz! :)
Rösten kommer från Kontakt 4 och handlar om någon drake, tror att det är puff the magic dragon...

--- Citat från: Marruschkka skrivet 07.11.2009, 12:13:08 ---Vilken skön wacko-muzika..den här blev jag på gott humör av :D

Kul med sånt här spejs..snyggt gjort :P

Kanske körerna är lite starka, den enda liiilla haken då.

/Marre

--- Slut citat ---

Tack Marre! :) Jag håller med, de är för starka, ska fixas till tillsammans med lite annat jox.

mahan:
Tjou Avslappnade Dragonen eller....

Jisses när man får gissa sig till vem som utför vad alstret innehåller, så please lite mer info i trådbörjan ;)

Sparkar igång spelaren och blir meddragen genast från början. Medryckande rytmiskt arr från början hjälper till att hålla liv i låten som med alla fina ingresser kunde vara ännu längre. Bra balans mellan övergångarna, och tillomed pratdelen får godkännt denna gång!

h.  johan

Avslappnad:

--- Citat från: mahan skrivet 08.11.2009, 01:02:29 ---Tjou Avslappnade Dragonen eller....

Jisses när man får gissa sig till vem som utför vad alstret innehåller, så please lite mer info i trådbörjan ;)

Sparkar igång spelaren och blir meddragen genast från början. Medryckande rytmiskt arr från början hjälper till att hålla liv i låten som med alla fina ingresser kunde vara ännu längre. Bra balans mellan övergångarna, och tillomed pratdelen får godkännt denna gång!

h.  johan

--- Slut citat ---

En Avslappnad Dragon? Låter som något från Hogwarts! :lol:

Kul att du gillar, tack för lyssning och återkoppling maha! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion