Forum > Demolåtar

The Blue Dragon - Fish or not fish

<< < (4/5) > >>

Kornstad:
Jösses vad jag hoppade till första gången synthen kommer in. Låg så högt i volym mot inledningen och jag satt koncentrerad.
Fräckt stycke detta. Du har fått ihop ljuden snuggt och det händer en massa genom hela låten.

Avslappnad:
Kul att du gillar! Tack Kornstad! :) Jag hoppar inte längre, vet ju vad som ska komma. :)

equality:
Hi, hi! Kul att du kör så många olika stilar! Väntar ju på rappen där vid scratchen (heter det så?). Weirdo-flum som kulminerar med trancesynthen där på slutet. Ha, ha! Det här gillar jag. Hör inte så mycket vad robotrösten säger förutom nåt om Blue Dragon. Har du texten?  :D

Avslappnad:

--- Citat från: equality skrivet 09.11.2009, 21:12:03 ---Hi, hi! Kul att du kör så många olika stilar! Väntar ju på rappen där vid scratchen (heter det så?). Weirdo-flum som kulminerar med trancesynthen där på slutet. Ha, ha! Det här gillar jag. Hör inte så mycket vad robotrösten säger förutom nåt om Blue Dragon. Har du texten?  :D

--- Slut citat ---

Hehe, tack equality! :) Kul att du diggar lite weirdo-muzac. ;) Texten? Leta efter puff the magic dragon så har du den. :)

equality:
Jaha är det DEN texten. Den låten gillade jag när jag var barn.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion