Satt här och saknade både asti och CPG. Och så dyker ni bara upp så där i ett fint colab.
Vågar man förresten spörja om vad förkortningen står för? Tycker att du (ni) lyckas fånga 60-talsnerven runt Carnaby Street fint i denna och i föregående projekt, gitarroutrot hade kunnat vara Harrisons rakt av. Elegant och sofistikerat precis som The Rutles Tragical History Tour.
Javisst, du får gärna fråga vad förkortningen står för! Inga som helst problem!

CPG har lite svårt att släppa det här med 60-talet och Beatles, vilket ju hade varit mer naturligt om det gällt mig, som växte upp med 60-talet och Beatles!

Men jag har gett mig tusan på att jag ska få med honom på en riktig "Afzelius"-dänga med dragspel och allt! Får väl passa på när han är lagom drogad, men
det går nog åt en hel del öl innan han börjar sjunga på skånska är jag rädd för.....?

Inte värt att han får läsa det här med "Harrisons rakt av", då blir han odräglig och då får man väl fortsätta göra så´nt här för all framtid!

Måste ta och kolla det här med Rutles - tror att jag har sett det en gång i tiden, men är lite osäker!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti