Forum > Färdiga produktioner

Dividend - The Lovestory of Patricia

<< < (8/14) > >>

asti:
Jättefint det här! Några noteringar bara:
Tycker fortfarande de snabbare partierna vi t.ex 111 sek är bäst!
134 sek: en felaktig(?) ton - basklarinett/fagott?
187 sek: lite för stark cello
210 sek: skönt crescendo (kan man säga så?) med pukorna!
Det här laddas ner för att i lugn och ro avnjutas  tillsammans med en Oban Destiller´s edition eller Talisker 18y!  :)
CPG hälsar att det påminner lite om "She´s leaving home" men att gitarrsolot dränks av alla stråkar!  :rolleyes:
/Asti

Marruschkka:
Men..nu har du segrat..igen..den här är fullkomligt..magnifikt..natio nalepiskt..som en nationalsång utan ord..nu sitter temat..det bärs fram..utan så mycket krusiduller.. som varit min invändning tidigare:wub:

Den här går rakt in i hjärteroten..ojoj.

Tack för denna musik Per, den sitter på min absoluta topp-lista nu..nog högst upp t o m :)

Marruschkka:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 08.11.2009, 17:51:54 ---Men..nu har du segrat..igen..den här är fullkomligt..magnifik..nation alepiskt..som en nationalsång utan ord..nu sitter temat..det bärs fram..utan så mycket krusiduller.. som varit min invändning tidigare:wub:

Den här går rakt in i hjärteroten..ojoj.

Tack för denna musik Per, den sitter på min absoluta topp-lista nu..nog högst upp t o m :)

--- Slut citat ---

Dividend:

--- Citat från: asti skrivet 08.11.2009, 17:50:32 ---Jättefint det här! Några noteringar bara:
Det här laddas ner för att i lugn och ro avnjutas  tillsammans med en Oban Destiller´s edition eller Talisker 18y!  :)
CPG hälsar att det påminner lite om "She´s leaving home" men att gitarrsolot dränks av alla stråkar!  :rolleyes:
/Asti

--- Slut citat ---

Bara två misstag??  :lol: Skönt det, skall kolla de två ställena för avslutande mix då... Nåt mer som behöver förbättras? :)
Hälsa CPG att det inte var illa gissat :)

Marre: Tack så hemskt mycket!

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.11.2009, 18:31:50 ---
--- Citat från: asti skrivet 08.11.2009, 17:50:32 ---Jättefint det här! Några noteringar bara:
/Asti

--- Slut citat ---

Bara två misstag??  :lol: Skönt det, skall kolla de två ställena för avslutande mix då... Nåt mer som behöver förbättras? :)
Hälsa CPG att det inte var illa gissat :)

Marre: Tack så hemskt mycket!

--- Slut citat ---

Det är det säkert! Jag kollade bara de tre ställena!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion