Forum > Färdiga produktioner

Dividend - The Lovestory of Patricia

<< < (6/14) > >>

Avslappnad:
Kan inget annat säga än att jag bugar av ödmjukhet som en kinesisk mandarin. Oerhört vackert stycke musik i mina öron. Balsam för en för tillfället snöslaskig själ. :)

Dividend:
LH: Tack det värmer, fast jag kom i konflikt med en person jag inte har nån aktning för.... Finns ett jävla gäng som äcklas av snubben...

--- Citat från: hogge skrivet 05.11.2009, 17:50:38 ---Mycket vackert.. Jag är ju egentligen alldeles för rastlös för den här typen av musik, men jag satt mig nu ner, blundade och bara njöt.. Får bilder för ögonen..
...och här skrev jag en komplett avslutningsscen för denna vackra, men något vemodiga film, men som tur var hade jag omdömet att radera detta innan jag postade!
 :lol:

--- Slut citat ---

:D

--- Citat från: Avslappnad skrivet 05.11.2009, 18:15:20 ---Kan inget annat säga än att jag bugar av ödmjukhet som en kinesisk mandarin. Oerhört vackert stycke musik i mina öron. Balsam för en för tillfället snöslaskig själ. :)

--- Slut citat ---

Det var snällt sagt :) Och poetiskt...

MaxB:
Mina favoritpartier finns efter 300 sekunder. Vid trehundratjugefem blir de best! och lughet vid slutet... Annars tycker jag det generellt är för många toner/samtidiga melodier för att jag kunna koppla av totalt. Nu är jag bara halvslapp!  :P

Lyxvarianten:
Du vet va jag tycker Per. Detta är enligt mig ditt mästerverk!:)

Dividend:

--- Citat från: MaxB skrivet 05.11.2009, 22:15:54 ---Mina favoritpartier finns efter 300 sekunder. Vid trehundratjugefem blir de best! och lughet vid slutet... Annars tycker jag det generellt är för många toner/samtidiga melodier för att jag kunna koppla av totalt. Nu är jag bara halvslapp!  :P

--- Slut citat ---

Ok HAHA.. Sånt tär med samtidiga melodier brukar lösa sig efter några genomlyssningar :) Gillade din senaste låt förresten!

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 05.11.2009, 23:31:52 ---Du vet va jag tycker Per. Detta är enligt mig ditt mästerverk!:)

--- Slut citat ---

Tackar :) Väldigt roligt att höra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion